مالک باشگاه تراکتورسازی از استادیوم یادگار امام (ره) تبریز بازدید کرد .
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمدرضا زنوزی، صبح امروز با حضور در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز از آخرین وضعیت ورزشگاه این مجموعه برای میزبانی بازی‌های فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بازدید کرد .
 
زنوزی در این بازدید که به همراهی ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان ، جواد ششگلانی رئیس هیئت فوتبال استان و جمعی از مسئولین این مجموعه برگزار شد آخرین شرایط استادیوم یادگار امام تبریز را بررسی کرد .
 
در این بازدید مالک باشگاه بر لزوم افزایش رفاه هواداران در استادیوم و تسهیل در رفت آمد و مسیرهای منتهی به استادیوم تاکید ویژه کرد.
 
زنوزی در این بازدید در پیست دوچرخه‌سواری نیز حاضر شده و با مهدی سهرابی، محمد رجبلو و محمد گنج‌خانلو سه تن از ملی‌پوشان دوچرخه‌سواری کشورمان که اردوی خود را در تبریز برپا کرده‌اند، دیدار کرد. زنوزی برای این ملی پوشان در رقابت های آسیایی آرزوی موفقیت کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.