به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در این دیدار که با حضور ملی پوشان قزوینی مدال آور در رشته های کاراته و ووشو انجام شد،افزود: قهرمانان ورزشی همچنین با افتخارآفرینی در میادین بین المللی و جهانی و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان، شور و نشاط خاصی را بین جامعه بویژه جوانان تزریق می کنند که این مهم بسیار ارزشمند و ستودنی است.
استاندار قزوین خطاب به قهرمانان حاضر در این دیدار گفت: زمانی که موفق به کسب پیروزی و افتخار می شوید همه ملت ایران به شما بالیده و به آنها احساس شعف و غرور دست می دهد.
زاهدی با بیان اینکه میهن اسلامی ما مملو از استعدادهای فراوان ورزشی است که می توانند هر کدام در میادین بین المللی و جهانی برای ایران افتخارآفرینی کنند،افزود: باید به پرورش این استعدادها و شکوفا ساختن آنان توجه شود.
استاندار قزوین اظهار داشت: قزوین در کنار ظرفیت های قابل توجه اقتصادی در حوزه ورزش نیز از جایگاه مناسبی برخوردار است و در این راستا باید یک کمیته ویژه برای شناسایی و حمایت از استعدادها در رشته های مختلف تشکیل و به فعالیت بپردازد.
محمد مهدی رضایی دارنده نشان طلای رقابت های ووشو قهرمانی نوجوانان جهان در برزیل، بهمن عسگری، علی اصغر آسیابری و امیر رضا میرزایی قهرمانان پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در اردن در این دیدار حضور داشتند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.