حمایت میرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا تاکید کرد: به همین منظور کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با هدف بررسی این موضوع، سفرهای دوره ای خود را به استان های محروم کشور آغاز کرده است.
وی افزود: البته در برخی شاخص های مرتبط با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ممکن است حق و حقوق برخی استان های محروم ضایع شده باشد.
میرزاده تصریح کرد: در این سفرها شاخص های مختلف بررسی و پس از آن نشستی با حضور مسئولان ملی و استانی مرتبط در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: احقاق حق تضییع شده برخی استان های محروم در شاخص های مختلف و عدالت آموزشی و فعالیت بیشتر در این مناطق از مهمترین دستاوردهای سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی است.
نماینده مردم شهرستان گرمی استان اردبیل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: محرومیت زدایی، توزیع امکانات براساس شاخص ها و توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های استانی از اهداف مهم سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به استان های کشور محسوب می شود.
وی با اشاره به اهمیت توجه به آمایش سرزمین گفت: اکنون براساس بررسی های صورت گرفته به نظر می رسد در برخی مناطق به اولویت ها و ظرفیت ها هیچ توجهی نمی شود.
میرزاده تاکید کرد: به همین منظور با اجرایی شدن آمایش سرزمین توجه به اولویت ها و تربیت نیروی انسانی براساس پتانسیل ها، ظرفیت ها و مزیت های هر منطقه مورد توجه جدی قرار گیرد.
اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی و دسته بندی مشکلات آموزشی و فرهنگی چهارمحال و بختیاری به مدت 2 روز در شهرکرد حضور دارند.
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.