در دیدار رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون وزیر قول مساعد داد تا پروژه های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی با مساعدت وزارت علوم شتاب بیشتری بگیرد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، عزیز حبیبی در تشریح نتایج این دیدار گفت: در این دیدار کمبود اعتبارات عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی در سالجاری مطرح شد. 
وی افزود: علی رغم اینکه در حالت استاندارد برای هر دانشجوی روزانه در دانشکده فنی و مهندسی باید 14 مترمربع فضا وجود داشته باشد، در دانشگاه محقق اردبیلی تقریبا به اندازه نصف این رقم است؛ در راستای بهبود این وضعیت، ضرورت آغاز عملیات عمرانی فاز سوم دانشکده فنی و مهندسی در این جلسه مطرح شد که معاون وزیر برای کمک وزارت علوم در سال آینده به این پروژه قول مساعد داد. 
حبیبی اضافه کرد: همچنین معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم برای تکمیل پروژه در حال احداث دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی قول مساعد داد. 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در این جلسه معاون وزیر در خصوص ضرورت صرفه جویی در مصرف آب و برق و سایر منابع بخاطر مشکلات اقتصادی موجود در کشور تاکید داشت تا دانشگاه بتواند تا آخر سال برنامه های خود را به نحو احسن ادامه دهد. 
وی گفت: در بحث استخر دانشگاه نیز معاون وزیر قول مساعد داد تا اگر دانشگاه بتواند 50 درصد پروژه را از منابع استانی احداث کند، وزارت علوم در خصوص 50 درصد باقیمانده مساعدت نماید.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.