گفت و گوی جی پلاس با سرمربی ذوب آهن درباره لیگ هجدهم، تیم ملی و...

امید نمازی آب پاکی را روی دست استقلال ریخت!/ مرتضی تبریزی بازیکن من است

سرمربی ذوب آهن از شروع لیگ برتر استقبال می کند و می گوید آماده جنگیدن برای هدفشان هستند.

لینک کوتاه کپی شد

ذوب آهن اصفهان از معدود تیم های لیگ برتر است که تمرینات را خیلی زود با کادر فنی جدید آغاز کرد و این روزها در آمادگی کامل برای شروع این رقابت ها به سر می برد. 

امید نمازی، سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، با اعلام آمادگی تیمش برای شروع قدرتمند لیگ برتر هجدهم، می گوید: مطمئنا آماده شروع این رقابت ها هستیم و از آن استقبال می کنیم. می دانیم با وجود نایب قهرمانی در لیگ هفدهم، کارمان سخت و انتظارات بالا است. سعی می کنیم از نخستین هفته لیگ برای رسیدن به هدف مان تلاش کنیم و تا پایان رقابت ها روند یکنواختی را داشته باشیم. یک شروع خوب در لیگ برتر می تواند مفید و مثمرثر باشد.

می توانیم با این تیم در آسیا فوتبال خوبی ارائه دهیم

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا تیمش از الان آمادگی حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد؟ می گوید: بالاخره باید بازی ها را شروع کنیم و عملکرد بازیکنان را بسنجیم. اگر لازم باشد تیم را در نیم فصل تقویت می کنیم. البته همین تیمی که آماده شده می تواند فوتبال خوبی را در آسیا به نمایش بگذارد. شرایط مان به گونه ای است که در هر پستی دو بازیکن خوب داریم. بازیکنان جوان تیم خیلی خوب هستند و می توانند به تیم کمک کنند.

روی مرتضی تبریزی حساب کردم

او در واکنش به درخواست استقلال و چند تیم دیگر برای جذب مرتضی تبریزی نیز به جی پلاس گفت: تا جایی که می دانم، مرتضی بازیکن من است. من خودم با او صحبت کردم. او در تمرینات بسیار جدی و خوب ظاهر شده و برای شروع لیگ برتر روی او حساب کردم. تا موقعی که به من چیزی اعلام نشده مرتضی را بازیکن خودم می دانم مگر اینکه اتفاقی بیافتد و باشگاه اعلام کند او را فروخته است. تبریزی بازیکن بسیار  باهوش و آماده ای است و هیچ جای تعجب ندارد که پیشنهادهای خوبی از تیم های دیگر داشته باشد.

بازیکن هندوراسی را با شناخت و بررسی جذب کردم

 امید نمازی که مدت زمان زیادی در آمریکا مربیگری کرده و به خوبی از فوتبال آمریکای شمالی شناخت دارد،  درباره جذب مهاجمی از هندوراس خاطرنشان کرد: قبل از اینکه با این بازیکن قرارداد ببندیم از او شناخت داشتم. زیاد روی او تحقیق کردیم تا در نهایت قرارداد بین دو طرف منعقد شد. او تا به حال در تمرینات خوب کار کرده و از لحاظ جسمانی یک هفته تا 10 روز دیگر به آمادگی کامل می رسد.

مظاهری لایق پیراهن شماره یک تیم ملی است

سرمربی ذوب آهن درباره بازگشت تنها ملی پوش تیمش به تمرینات نیز اظهار کرد: رشید مظاهری به تیم اضافه شده و با ما کار می کند. او حتی لایق پیراهن شماره یک تیم ملی است. این موضوع به سلیقه مربیان مربوط است که کدام سنگربان برای تیم بهتر عمل می کند.

بازیکنان جدید ذوب آهن طبق لیست من جذب شدند

او با اعلام رضایت از عملکرد مدیران باشگاه در جذب بازیکنان مدنظرش در این باره به جی پلاس گفت: نقل و انتقالات پیش فصل برای ذوب آهن خوب پیش رفت و طبق فهرستی که به باشگاه داده بودم، بازیکن گرفتیم. یکی، دو بازیکن هم قراردادشان را تمدید کردند و با ما تمرین می کنند. با وجود جذب چند بازیکن، هنوز دو جای خالی دیگر در فهرست داریم. شاید یک بازیکن دیگر هم به تیم ملحق شود.

نیازی به برگزاری اردو در ترکیه نداشتیم

سرمربی سبزپوشان اصفهانی درباره نرفتن ذوب آهن به ترکیه و برگزاری اردوی آماده سازی تیمش در ایران تاکید کرد: این موضوع چیز خاصی نبود. امکانات در اصفهان خیلی خوب است. واقعیت این است که اگر بازی های تدارکاتی خوب داشته باشیم، هیچ کم و کاستی وجود ندارد. برای برگزاری تمرینات و رسیدن به آمادگی مطلوب در ایران، مشکلی نبود و اردو در  اصفهان به خوبی پیش رفت.

** وضعیت تمرینات فشرده اروپایی ها و آمریکایی ها بهتر از ماست

نمازی با بیان اینکه بازیکنان آمریکایی و اروپایی از نظر انجام تمرینات فشرده وضعیت بهتری نسبت به فوتبالیست های ایرانی دارند، به جی پلاس گفت: این وضعیت کاملا مشهود است و من فقط سعی می کنم همان جو را به ذوب آهن منتقل کنم. بنابراین این یک فرهنگ است که باید عوض شود و تغییر دادن آن کار یکی و دو روز نیست. در طول مدت حضور در ذوب آهن سعی کردیم، سطح کیفی تمرینات را بالاتر ببریم.  

تیم ملی نمایش خوبی در جام جهانی داشت

مربی اسبق تیم ملی و اولین دستیار ایرانی کارلوس کی روش، در پایان با امتناع از صحبت کردن درباره تیم ملی و بررسی عملکرد این تیم در جام جهانی 2018، به جی پلاس گفت: تیم ملی نمایش خوبی در جام جهانی روسیه داشت. واقعا باید به کادرفنی، بازیکنان و مدیران این تیم خسته نباشید گفت. فعلا تمام تمرکزم روی آماده سازی تیمم است و نمی خواهم راجع به تیم دیگری صحبت کنم.

دیدگاه تان را بنویسید