به گزارش ایرنا، این تجمع بزرگ خواهران سپاه این ناحیه از ساعت 19 عصر امروز دوشنبه با حضور 800 نفر از خواهران بسیجی در قالب 25 حلقه صالحین با موضوع بحث حجاب و عفاف در میدان عبدالعظیم(ع) شهرری برگزار شد.
بسیجیان در حالی که در دستان خود پلاکاردهایی با مضامین لزوم رعایت حجاب از سوی تمامی افراد جامعه داشتند ، با سردادن شعارهایی خواستار ترویج فریضه دینی و اسلامی حجاب و عفاف و برخورد با کسانی شدند که با هنجارشکنی و رعایت نکردن حجاب ، به آسیب های اجتماعی دامن می زنند.
همچنین بانوان در این تجمع خواستار توجه و پایبندی ویژه نهادهای دولتی و فعالان بخش خصوصی به مسئله حجاب وعفاف و رواج عفت در مکان های عمومی هستند.
در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، گروه های تواشیح و مداحی به اجرای برنامه های خود پرداختند و سپس گروه تئاتر حجاب و عفاب با محوریت حجاب به اجرای نمایش پرداخت.
نمایشگاهی نیز در حاشیه این گردهمایی با عنوان عفاف و حجاب با پنج غرفه در پیاده راه میدان شهرری تا حرم عبدالعظیم (ع) دایر و محصولات و محتویات فرهنگی را عرضه می کرد.
21 تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.