جزئیات قتل مریم فرجی دانشجوی بازداشتی حوادث دی ماه+ اعترافات نامزدش

طبق آثار، شواهد، معاینه جسد و کالبد شکافی انجام شده علت احتمالی فوت مریم فرجی (در تحقیقات اولیه) بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن تشخیص داده شده است و هیچ گونه آثار سوختگی و ضرب و شتم بر بدن این فرد مشاهده نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران،  مدیرکل پزشکی قانونی استان البرز  اظهار کرد: علت احتمالی فوت مریم فرجی فشار بر عناصر حیاتی گردن اعلام شده است و هیچگونه آثار سوختگی و ضرب و شتم بر بدن این فرد مشاهده نشده است.

داوود آبادی گفت: طبق گزارش پلیس آگاهی و دادستان فردیس بر سر صحنه قتل حاضر شده و با توجه به اظهارات و اعترافات قاتل و مشخصات داده شده جنازه از محل دفن خارج و به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی افزود: خانواده مقتول جسد را شناسایی کردند، پیکر کاملا سالم و هیچ گونه آثار سوختگی در بدن این فرد مشاهده نشده است.


مدیرکل پزشکی قانونی استان البرز در ادامه بیان کرد: علت اصلی فوت پس از بررسی آزمایشات انجام شده اعلام می‌گردد.

جام جم نیز نوشت: پرونده قتل مریم فرجی با اعترافات نامزد سابق او و کشف جسد در باغی در فردیس، وارد مرحله تازه‌ای شد و خط بطلانی بر ادعاهای مطرح شده درباره سیاسی بودن قتل این جنایت کشید.

مهدی ٢٩ ساله پس از افشای راز جنایت درباره انگیزه‌اش از قتل مدعی شد: هفت سال قبل با مریم آشنا شدم و قرار بود با هم ازدواج کنیم. مدتی بود او سرد شده بود و می‌گفت، از ازدواج با من پشیمان شده است. روز پنجشنبه با هم قرار گذاشتیم تا صحبت کنیم. او ادعا کرد یکی از اساتید دانشگاه از او خواستگاری کرده و قصد دارد با او ازدواج کند. با شنیدن این حرف، کنترل خود را از دست دادم و با دست و شال خفه‌اش کردم.

 

دیدگاه تان را بنویسید