فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر این‌که سوره کوثر در شان فاطمه زهرا(س) نازل شده است و این افتخار بزرگی است، گفت: وای به حال آنانی که جنسیت زن را جای شخصیت زن جایگزین کردند و در مجلسی که مردان با آستین‌های بلند حاضر می‌شوند، زنان را مجبور می‌کنند که بخشی از پیکر خود را عریان کنند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سردار عابدین خرم در اجتماع ملی حافظان حریم خانواده، با بیان این‌که امروز برای همه امت اسلامی روز پرافتخاری است، افزود: ما پیرو مکتبی هستیم که در عصر جاهلیت زمانی که دختر بچه‌ها را زنده به گور می‌کردند پیامبر عظیم الاشان اسلام بر دست مبارک دخترش بوسه میزد و به شان او از جایگاهش بلند شده فاطمه(س) را در جایش می‌نشاند.
وی با بیان این‌که پیرو مکتبی هستیم که زینب(س)، شیر زن صحنه‌ی کربلا نهضت برادرش را بر جهانیان عرضه کرد، افزود: این مکتب امروز الگو و اسوه‌ای برای امت اسلامی است.
وی با بیان این‌که شهدا، مردان باغیرت و زنان با حجب و حیا پیرو این مکتب هستند، خاطرنشان کرد: در جبهه‌های جنگ، رزمندگان همواره سربندهای "یازهرا(س)" را جست‌وجو می‌کردند و سربندی با این مضمون همواره با کمبود مواجه بود.
فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: آری، شهدای ما قلب مبارک فاطمی خود را در راه اعتلا و احیای دین سپر دشمن قرار کردند.
سردار خرم با بیان تاسف به آنانی که در جامعه اسلامی فرهنگ عریانی و پست غربی را ترویج می‌کنند، گفت: درود بر دخترانی که حافظ مکتب فاطمی و زینبی بوده و حافظ خون‌های پاک شهدا هستند.
وی با تاکید بر این‌که درود بر بانوانی که از دامنشان، مردان شجاع و سلحشور به معراج می‌رود، افزود: امروز خواهران حماسه آفریدند تا از بدحجابی و بی‌حجابی اعلام برائت کنند؛ البته معتقدم بانوان دارای حجاب ضعیف نیز دختران و خواهران ما بوده و باحجابان باید الگویی برایشان باشند.
فرمانده سپاه عاشورا در این رابطه تاکید کرد: خالی کردن عرصه توسط محجبه‌ها باعث می‌شود که بدحجابی در جامعه دیده شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.