ولی ملکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: یکی از موانع سرمایه گذاری بخش خصوصی نبود مشوق های لازم و نبود حمایت بانک ها بود که این موانع با حمایت مسئولان استانی برطرف شده است .
وی اظهار کرد: مشگین شهر با احداث و راه اندازی پل معلق و چندین مجتمع آبگرم معدنی به قطب مهم گردشگری استان اردبیل تبدیل شده و از لحاظ توسعه سرمایه گذاری چشم انداز خوبی در این شهرستان ترسیم شده است.
نماینده مشگین شهر با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت و معدن از اولویت های اصلی است افزود: در این زمینه هم ضروری است اقدام های اساسی صورت گیرد .
ملکی گفت: شهرستان مشگین‌شهر در حوزه صنعت و معدن هم قابلیت بیشتری دارد و مطالعات اکتشاف معادن آن با موفقیت دنبال می شود .
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر ظرفیت های موجود در حوزه صنعت و معدن شکوفا شود بدون شک تحول بیشتری در تولید و اشتغال ایجاد می شود .
نماینده مشگین شهر گفت: جهت گیری و برنامه ریزی خوبی در اشتغال 20 هزار نفری در استان اردبیل صورت گرفته وامید است این برنامه تحقق داشته باشد .
وی درباره افتتاح سد احمد بیگلو شهرستان مشگین شهر افزود: این سد هم اکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی شده تا 2 ماه آینده آبگیری شود .
ملکی بیان کرد: : تاکنون برای احداث بدنه این سد یک هزار و 620 میلیارد ریال هزینه شده و با بهره برداری از آن بیش از سه هزار هکتار از اراضی پایاب زیرپوشش آبیاری مدرن خواهند رفت.
شهرستان مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.