به گزارش خبرنگار ایرنا، مسجد غدیر استانداری کرمانشاه امروز میزبان دهها نفر از افرادی بود که آمده بودند بدون واسطه مشکلات خود را با استاندار، معاونان و مدیران ستادی استانداری ، فرماندار و جمعی از مدیران کل استان در میان گذاشتند.
آنگونه که هوشنگ بازوند به خبرنگار ایرنا گفت: حدود 50 نفر از مدیران اجرایی استان در این جلسه حضور دارند و مشکلات مراجعه کنندگان عینا به آنها ارجاع داده می شود.
او این شیوه پاسخگویی مدیران به مردم را کار خیلی خوبی عنوان کرد و گفت: در آینده نیز این برنامه ادامه پیدا خواهد کرد.
وی تصریح کرد که یکسری از مردم علاقه مندند تا با مدیر ارشد استان ملاقات رو در رو داشته باشند چرا که تمام مشکلات در ادارات حل نمی شود و بعضا موانع قانونی وجود دارد و یا اینکه یک کارشناس نظر خاصی داده است که باید رسیدگی شود.
به گفته او، در اینجا مدیرکل یک دستگاه می تواند به صورت مستقیم به موضوع رسیدگی کند.
بازوند در پاسخ به این سوال که جنس خواسته های مراجعه کنندگان از چه سنخی است؛ بیان داشت: همه جور خواسته وجود دارد و برخلاف تصور اول خودم که فکر می کردم بیشتر مشکلات از جنس مسائل اقتصادی و امور بهزیستی باشد؛ اما بسیاری از مراجعه کنندگان در زمینه مشکلاتشان برای سرمایه گذاری در استان مراجعه کرده بودند.
وی تصریح کرد که به نظرم ترکیب خواسته مراجعه کنندگان ترکیب مناسبی بود.
مدیر ارشد استان همچنین در پاسخ به سوال ایرنا در خصوص وضعیت همراهی مدیران دستگاه های اجرایی استان با خودش گفت: انصافا مدیران استان مدیران همراهی هستند.
7457/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.