علیرضا علیزاده روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ابلاغ قانون جدید امکان واگذاری انشعاب برق با شرایط خاص از سال گذشته، برای متقاضیان برق ساکن در سکونتگاه های غیر رسمی، خارج محدوده و خانه کارگری برای مدت محدودی فراهم شده است.
وی یادآوری کرد: بر اساس همین دستورالعمل برای ساکنان در این مناطق که متقاضی برق هستند انشعاب برق با هزینه یک انشعاب دائم واگذار شده است و این روند ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: واگذاری چهار هزار انشعاب برق غیردائم به متقاضیان در این استان کمک قابل توجهی به جمع آوری انشعاب های غیرمجاز و هدر رفت انرژی برق کرده است.
علیزاده اضافه کرد: برای ساکنان در سکونتگاه های غیر رسمی و خارج از محدوده فاقد مجوز، انشعاب برق با اخذ تعهد سه ساله برای دائمی شدن محل سکونت به آنها داده می شود.
وی تاکید کرد: با سپری شدن سه سال و دریافت نکردن مجوزهای لازم (مجوز ساخت) از دستگاه های مربوط برای محل سکونت دائمی رسمی، انشعاب برق آنها جمع آوری و هزینه پرداختی انشعاب دائم به آنها برگردانده می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: مشترکانی که طی سال های گذشته انشعاب برق آزاد موقت به نام شرکت توزیع نیروی برق گرفته اند نیز می توانند با مراجعه به امور برق محل سکونت خود با انجام مراحل تعیین شده نسبت به تغییر انشعاب از نوع آزاد به خانگی و تغییر نام به صاحب ملک اقدام کنند.
علیزاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر روند واگذاری انشعاب برق غیردائم به متقاضیان وجود دارد و ساکنان سکونتگاه های غیر رسمی برای گرفتن مجوز انشعاب به دفاتر پستی و امور برق در سطح شهرستان های استان مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نزدیک به 450 هزار مشترک دارد.
بیش از 53 درصد انرژی برق این استان در مراکز صنعتی مورد استفاده قرار گرفته و به منظور توسعه منطقه و اشتغال تبدیل به ارزش افزوده می شود.
7325/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.