احمد همتی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: بانوان ورزشکار استان از توانمندی و ظرفیت های بالایی برخوردار هستند و به طور قطع با افزایش زیرساخت و امکانات ورزشی مناسب، جایگاه ورزشی استان در حوزه بانوان ارتقا می یابد.
وی تقویت زیر ساخت های ورزشی در بخش بانوان را نیازمند توجه کارشناسانه و ویژه مسوولان دانست و بیان کرد: بکارگیری مربیان با تجربه و کادر تخصصی در کنار سرمایه گذاری و برنامه ریزی برای اعتلای سطح ورزش بانوان لازم است.
این نماینده مجلس تصریح کرد: ساخت سالن اختصاصی و ورزشگاه های مناسب برای انجام فعالیت های ورزشی بانوان از جمله اقدامات موثر در رشد و توسعه ورزش بانوان سمنان است.
وی اضافه کرد: به هر تعداد امکانات، تجهیزات و امکانات برای بانوان افزایش یابد بازهم ناکافی است و باید ساخت مراکز ویژه برای بانوان در برنامه های اولویت دار باشد.
همتی خاطرنشان کرد: باید فرهنگ سازی برای گسترش کمی و کیفی ورزش بانوان به عنوان پرورش دهندگان بدنه فعال جامعه، تقویت شود.
وی با اشاره به ضرورت حمایت همه جانبه از بانوان ورزشکار تاکید کرد: اولویت دهی به تقویت زیرساخت های ورزشی برای بانوان، سرمایه گذاری است که نتایج مثبت آن در بهبود مناسبات خانواده و حوزه های اجتماعی نمود می یابد و نیاز است در تصمیم سازی و روند اجرای امور در استان این مهم با حساسیت و جدیت مدنظر باشد.
نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: گسترش ورزش بانوان علاوه بر پویایی و توانمندی جسمانی، زمینه شور و نشاط اجتماعی و آرامش روانی جامعه را فراهم می کند.
به گزارش ایرنا، در دولت تدبیر و امید 24 طرح ورزشی از جمله ورزشگاه 15 هزار نفری سمنان در این استان به بهره برداری رسیده است.
در استان سمنان 37 هزار و 400 ورزشکار سازمان شامل بیش از 20 هزار مرد و بیش از12 هزار زن فعالیت می کنند.
استان سمنان هشت شهرستان و بیش از 700 هزار نفری جمعیت دارد.
6026/س.خ
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.