به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ بهروز رزمی در جلسه شورای هماهنگی مدیران حوزه ICT استان اردبیل اظهار داشت: پیشرفت و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان در حال حاضر از برنامه‌های اولویت‌دار استان است و در این زمینه به حوزه ICT توجه ویژه‌ای انجام یافته است.

وی با اشاره به این که مشگین‌شهر شهر به عنوان یکی از 6 شهر هدف گردشگری کشور انتخاب شده است افزود: این موضوع به عنوان یک فرصت مناسب در راستای توسعه بسترهای ارتباطی به منظور توسعه استان در حوزه‌های مختلف است که باید به شکل ویژه و مناسب مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل بیان کرد: توسعه شهرستان‌ها با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در حال حاضر نیازمند این است که مورد توجه واقع شود و حل مشکلات موجود در این زمینه امری لازم و ضروری است.

رزمی با اشاره به اجرای طرح اینترنت روستایی در استان نیز اظهار کرد: هم‌اکنون با اجرای فاز دوم این طرح توانستیم 400 روستای استان را از اینترنت پرسرعت بهره‌مند کنیم که 62 روستا به عنوان سهمیه مشگین‌شهر در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: راه‌اندازی سایت تلفن همراه در 35 روستای استان نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در حال حاضر بود که خوشبختانه تحقق یافت که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تمامی روستاهای بالای 20 خانوار اردبیل تا شهریور سال آینده از پوشش تلفن همراه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این جلسه بیان کرد: برطرف‌سازی نیازهای ارتباطی در حال حاضر از برنامه‌های اساسی ما است که در این زمینه تاکنون اقدامات خوبی انجام شده و با هدف بررسی نیازهای شهرستان مشکلات بررسی و برای آن راه‌حل ارائه می‌شود.

ناصر نصیری افزود: با توجه به شرایط موجود باید مطالبات و درخواست‌ها را یک فرصت مناسب و ارزشمند است که در این زمینه در راستای توسعه استان و شهرستان برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام یافته که می‌تواند در توسعه استان موثر واقع شود که به همین منظور انتظار ما از بخشداران این است که تعاملات و همکاری همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 963640
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.