پس از ورود ارتش سوریه به درعا البلد و دیگر مناطق شهر درعا مهد اعتراض ها در سوریه آزاد شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از المیادین، ارتش سوریه شهر«درعا» را پس از ورود به منطقه «درعا البلد» و دیگر مناطق به طور کامل آزاد کرد و یگان هایی از ارتش پرچم ملی سوریه را در میدان عمومی در برابر ساختمان پست به اهتزاز در آوردند.

خبرنگار المیادین در این زمینه گفت که پس از ورود ارتش سوریه به درعا البلد و دیگر مناطق شهر درعا مهد اعتراض ها در سوریه آزاد شد.

این خبرنگار افزود که منطقه شرقی درعا نیز پس از تکمیل آزادی شهر درعا به طور کامل توسط ارتش آزاد شد.

خبرگزاری سانا نیز اعلام کرد که ارتش سوریه پرچم ملی این کشور را در منطقه درعا البلد و در میدان عمومی در مقابل ساختمان پست به اهتزاز در آورد. ارتش سوریه همچنین پرچم این کشور را در شهر«طفس» به اهتزاز در آورد.

در همین حال، ارتش سوریه عملیات نظامی خود برای پایان حضور تروریست ها مسلح را در ریف غربی درعا به سمت ریف «القنیطره» ادامه دارد.

تلویزیون رسمی سوریه نیز از توافق دولت سوریه و گروه های مسلح در روستاهای «درعا البلد، طریق السد، المخیم، سخنه، المنشیه، غرز و الصوامع»خبر دارد.

بر اساس این توافق گروه های مسلح سلاح های سنگین و متوسط خود را تحویل ارتش سوریه می دهند و افراد مسلحی که مایل به ماندن هستند به اوضاع آنها رسیدگی می شود و افرادی که مایل نیستند از منطقه خارج می شوند.

ستاد تبلیغات جنگ نیز اعلام کرد که ارتش سوریه منطقه «المزیریب» در شمال غرب درعا و «انخل» و «کفرشمس» در شمال درعا را بر اساس توافق آشتی بازپس گرفت.

در تحولی دیگر، 8 کارمند از اداره آموزش و پرورش شهر القنیطره در اثر تجاوز تروریست ها به محله «البعث» زخمی شدند.

خبرنگار سانا در القنیطره تأکید کرد که گروه های تروریستی در برخی روستاهای ریف غربی 8 موشک به محله البعث شلیک کردند و دو موشک از آن در ساختمان اداره آموزش وپرورش سقوط کردند.

خبرنگار سانا افزود که 8 کارمند از اداره آموزش و پرورش زخمی شدند و تلفات مادی به ساختمان وارد شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.