حجت الاسلام ناصر جوانبخت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در سالن همایش های شرکت برق ارومیه در رشته های حفظ پنج، 10، 20 جزء و حفظ کل قرآن، قرائت، ترتیل و دعاخوانی در بخش خواهران برگزار شد.
وی اضافه کرد: معصومه بخشی از تکاب، نجمه کارگر از ماکو و هانیه علیپور از خوی در رشته ترتیل این مسابقات موفق به کسب مقام های نخست تا سوم شدند.
وی بیان کرد: سمیرا مهدیان از ارومیه، لیلا متقی از میاندوآب و فاطمه حسینی از سلماس نیز در رشته قرائت به ترتیب رتبه های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی ادامه داد: در رشته حفظ 10 جزء نیز به ترتیب زهرا میرزاعلی پور از ارومیه، زینب اکبری از تکاب و پریسا غفاری از میاندوآب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
حجت الاسلام جوانبخت گفت: زهرا حسنی از ارومیه، سمیرا سبزی فروش از خوی و رقیه علی اصغریان از ارومیه نیز در رشته حفظ 20 جزء حائز رتبه های برتر شدند.
وی ادامه داد: در رشته حفظ 5 جزء فاطمه نجفی از شوط، مهربان شکوهی از چایپاره و فرزانه احمدی از شاهین دژ رتبه نخست تا سوم مسابقات را به دست آوردند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی افزود: فاطمه زرین، مینا نوری و فاطمه سیفی نیز در رشته حفظ کل رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
وی بیان کرد: در رشته دعاخوانی نیز زهرا زینی از نقده، فاطمه شتاب از میاندوآب وفاطمه جعفرپور از شاهین دژ نیز رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.
به گزارش ایرنا، چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه در مرحله استانی از روز چهارشنبه این هفته آغاز شده و یکشنبه هفته آینده پایان می یابد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.