به گزارش خبرنگار ایرنا، پایان تابستان همواره نوید بخش شادی برای کودکانی است که شوق حضوری مجدد در مدرسه و تحصیل در کنار دوستان قدیمی و یافتن دوستان جدید برای آنان جالب و هیجان انگیز بوده و کمتر کسی می تواند بگوید که شوقی برای رفتن به مدرسه نداشته است .
اما در این بین آنچه که موجبات رنجش برخی خانواده ها را فراهم کرده و به عنوان دغدغه آنان مطرح است، تامین لوازم و اقلام مورد نیاز تحصیل دانش آموزان است .
مردم فهیم و نوعدوست ایران اسلامی هرساله در ایام مختلف سال و به بهانه مناسبت های گوناگون، با اهدای وسایل مورد نیاز در قالب طرح هایی چون جشن عاطفه ها، مهربانی خود را با هموطنان تقسیم کرده و در حد توانشان اندک فراغ خاطری برای فرزندان این مرز و بوم فراهم می سازند.
دوست داران فرهنگ و هنر بندرانزلی در اقدامی تحسین برانگیز و خداپسندانه با برپایی ایستگاه مهربانی با عنوان طرح 9 ، اقدام به جمع آوری لوازم التحریر در 9 هفته پایانی تابستان کردند و در این طرح در 9 ساعت از پنجشنبه های 9 هفته آخر تابستان لوازم التحریر اهدایی از سوی مردم فهیم و خیر و گردشگران ورودی به بندر انزلی را جمع آوری و به دست کودکان نیازمند می رسانند تا ثابت کنند می شود فلک را سخت شکافته و طرحی نو درانداخت.
طرح 9 در بندرانزلی را می توان به نوعی زنگ مهربانی به وقت پنجشنبه ها دانست تا هم میهنان، به مدت 9 روز، حمایت از کودکان نیازمند را در کنار هم تجربه کرده و خوشحالی را برای 9 ماه تحصیلی به کودکان هدیه دهند .
ایستگاه طرح 9 با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی در کلبه گردشگری واقع در ابتدای بلوار بندر( خیابان اطباء)، میدان بندر از ساعت 9 21 آماده دریافت هدایای مردمی است و امید آن می رود مردم همیشه در صحنه و خیر همچون گذشته طرحی نو در اندازند و شادی را به دل فرزندان نیازمند هدیه بخشند.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.