به گزارش خبرنگار ایرنا سیدجلال سیدمحمدی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری در فرمانداری تالش افزود: صدور مجوزهای سخنرانی مخالفان دولت، ظرفیت و توانمندی دولت تدبیر و امید را نشان داد و در واقع این اقدام، اجرای قانون بود و سیاست دولت تدبیر و امید، عمل به تاکیدات مصرح رئیس جمهوری برای داشتن گوش شنوا و شنیدن انتقاد است.
وی بیان کرد: همه شاهد بیشترین هجمه ها و تخریب ها علیه دولت تدبیر و امید هستند اما دولتمردان، صبورانه راه خدمت و تلاش برای مردم را ادامه می دهند.
سید محمدی با اشاره به پخش مستقیم بازی های تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه از چهار نقطه تالش ادامه داد: این اقدام در واقع پاسخ به خواست و نیاز عمومی بود و شهرداری های اسالم، چوبر، حویق و لیسار انجام دادند و مورد استقبال همگانی قرار گرفت که جای تقدیر دارد.
او با انتقاد از برخی اظهار نظرها در این خصوص گفت: اینگونه اقدامات نشاط آور، پویایی و حرکت جامعه را به نمایش می گذارد و حتی اگر اشکالاتی هم وارد باشد، باید اجرا و برای رفع آن تلاش کرد و پاک کردن صورت مساله به خاطر احتمال بروز برخی مشکلات، نادرست است.

** یک بانو معاون فرماندار تالش شد
زینب افراز با حکم استاندار گیلان و طی آئینی، به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار تالش معرفی شد.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در تالش، سید عیسی مهدوی فرماندار این شهرستان عصر پنجشنبه در آئین معارفه معاون برنامه ریزی و توسعه خود ، هدف از انتصاب یک بانوی توانمند به این سمت را بهره گیری از قابلیت های بانوان در عرصه های مدیریتی و در راستای تاکید استاندار گیلان اعلام کرد.
بر اساس اعلام روابط عمومی فرمانداری تالش، پست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تالش با تفکیک معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی ایجاد شده و بیش از هفت نفر از مدیران و معاونان دستگاه های اداری این شهرستان از بانوان بوده که پنج نفر از آنها در دولت تدبیر و امید منصوب شده اند.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
7106 / 7124 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.