استاندار اصفهان گفت: وجود بیش از ۸۰۰ خیریه با اهداف بسیار ارزشمند در استان در جهت خیر رساندن به دیگران و توسعه امر خیر رسانی از هنرهای مردم اصفهان است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، با حضور محسن مهرعلیزاده آیین کلنگ‌زنی مرکز جامع خدمات اجتماعی(توانبخشی، آموزشی، فرهنگی و نیکوکاری) موسسه خیریه قائم الرضا(ع) شهر بهارستان برگزار شد.

استاندار اصفهان در آیین کلنگ زنی مرکز جامع خدمات اجتماعی(توانبخشی، آموزشی، فرهنگی و نیکوکاری) موسسه خیریه قائم الرضا(ع) در شهر بهارستان اظهارداشت: هرچه در وصف کارهای نیک و ارزشمند سخن بگوییم باز هم نخواهیم توانست حق مطلب را ادا کنیم چرا که انسان خلیفه الله است و تکریم انسان ها تکریم الهی است بویژه تکریم کسانی که عزتشان بالاست ولی به دلیل معلولیت نیازمند کمک هستند.

وی اضافه کرد: خوشا به حال انسان هایی که این معلولیت ها را درک می کنند و براساس درک این مقوله بدون اینکه مزدی بطلبند و منتی بگذارند با عشق و علاقه چنین کارهایی را شروع می کنند و امروز برای کلنگ زنی این مجتمع همت گماشتند و این امر قدمشان را محکم تر و راهشان را کاملتر می کنند.

مهرعلیزاده با بیان اینکه این مجموعه می تواند از بروز بی دقتی های پزشکی و مشاوره های نادرست پزشکی و خانوادگی که امروزه در جوامع مختلف دیده می شود پیشگیری نماید، افزود: هرچه جامعه سالمتر و نیروهایی که در جامعه بروز و ظهور پیدا می کنند فعالتر باشند جامعه ای موثر تر و سالمتر خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این قبیل اقدامات ارزشمند قدم گذاشتن در ساختن انسان ها و جامعه ی خوب و موثر است و به مصداق آیه شریف قرآن زمانی که انسانی را به عرصه زندگی و فعالیت وا می دارد همانند این است که همه ی دنیا را زنده می کند و این افتخاری برای کسانی است که در این جمع فعالیت می کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مردم اصفهان به هنرمند بودن معروف هستند و اصفهان مرکز هنر ایران است؛ افزود: وجود بیش از ۸۰۰ خیریه با اهداف بسیار ارزشمند در استان و با دار بودن افرادی با توانمندی فکری و اجتماعی که در جهت خیر رساندن به دیگران و توسعه امر خیر رسانی فعالیت می کنند نیز از هنرهای مردم این خطه می باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.