ابوالفضل بخشیانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کاروان که متشکل از 2 خادم، یک مداح و یک سخنران از بارگاه حضرت معصومه (س) است فردا با سفر به گنبدکاووس ضمن غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای این شهرستان با امام جمعه و خانواده شکوری شهید مدافع حرم دیدار خواهد کرد.
وی عنوان داشت: این کاروان نماز ظهر و عصر را در زندان گنبد اقامه خواهند کرد و ضمن عیادت از بیماران در بیمارستان شهدا در مسجد قائمیه این شهرستان نماز مغرب و عشا را به جماعت برگزار می کنند همچنین مراسم جشن و دعای کمیل در امامزاده یحیی بن زید برپا خواهد شد.
وی ادامه داد: روز جمعه 22 تیر کاروان سفیران کریمه مراسم جشن و دعای ندبه را در هیات مکتب الرضا گرگان برگزار خواهند کرد و سپس گلزار شهدای گمنام در تپه نورالشهدا را غبارروبی و عطرافشانی می کنند.
به گفته وی دیدار با زندانیان گرگان و نماینده ولی فقیه در گلستان و شرکت در نماز جمعه گرگان دیگر برنامه های هیات خواهد بود.
بخشیانی گفت: این کاروان عصر جمعه با حضور در کردکوی ضمن غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای این شهرستان با امام جمعه دیداری خواهند داشت سپس به ملاقات خانواده شهید زاهدپور از شهدای مدافع حرم می روند و با حضور در مسجد جامع این شهر نماز و مراسم جشن متمرکز را برگزار می کنند.
وی افزود: کاروان سفیران کریمه روز شنبه با حضور در شهرستان آق قلا از بیماران بستری در بیمارستان آل جلیل شهرستان عیادت می کنند و پس از بازگشت به گرگان مراسمی با حضور مسئولین هیات های مذهبی زنان در حسینیه بخشیانی ها برگزار و نماز ظهر و عصر با حضور این کاروان در نمازخانه نیروی انتظامی اقامه خواهد شد.
وی اضافه کرد: همچنین عصر شنبه این کاروان با حضور در منزل شهید قاسم تیموری از شهدای مدافع حرم با خانواده شهید دیدار می کنند و سپس با حضور در بیمارستان پنجم آذر گرگان از بیماران سرطانی عیادت خواهند کرد.
حضور در برنامه تلویزیونی قرار شبانه سیمای مرکز گلستان و جشن متمرکز و نورافشانی در امامزاده عبدالله گرگان دیگر برنامه هیات خواهد بود.
وی یادآور شد: کاروان سفیران کریمه روز یکشنبه با حضور در خانه سالمندان نیکان گرگان به عیادت مادران سالمند می روند سپس در جشن دختران آفتاب در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی حضور خواهند یافت و نماز ظهر و عصر را در مسجد امام محمد باقر (ع) لشگر 30 اقامه می کنند.
به گفته بخشیانی کاروان سفیران کریمه با حضور در روستای نوده ملک به دیدار خانواده شهید حسینی از شهدای مدافع حرم می روند و در شهرستان آزادشهر ضمن عطرافشانی گلزار شهدا با امام جمعه دیدار خواهند کرد.
دیدار با خانواده شهید غلامی از شهدای مدافع حرم و حضور در کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد جامع نگین شهر با حضور اهل سنت دیگر برنامه کاروان سفیران کریمه خواهد بود.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.