به گزارش ایرنا، امرالله پاراد روز چهارشنبه در حاشیه کارگاه آموزشی آشنایی خبرنگاران با صنعت برق در جمع خبرنگاران افزود: این رشد پیک بار منفی در حالی رقم خورد که با توجه به افزایش شمار مشترکان پیش بینی رشد پیک بار مثبت 8 درصد را داشتیم.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه نزدیک به 70 درصد مشترکان برق در استان بوشهر خانگی است با 10 درصد صرفه جویی می توان محدودیت های ایجاد شده را پشت سرگذاشت و تابستانی بدون خاموشی سپری کرد.
پاراد ادامه داد: با تغییر ساعت کار ادارات پیش بینی کاهش 70 مگاواتی مصرف برق در استان را داشتیم که از این میزان تاکنون 50 مگاوات آن محقق شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر یادآور شد: با هدف کنترل مصرف برق ماموران این شرکت مصرف برق ادارات را بطور مستمر پایش می کنند تا با تغییر ساعت کار صورت گرفته کاهش پیش بینی شده در مصرف برق محقق شود.
وی گفت: از ابتدای تابستان تاکنون بیشترین پیک مصرف برق در استان بوشهر یکهزار و 835 مگاوات گزارش شده است.
پاراد ادامه داد: بخش عمده مصرف برق استان بوشهر توسط دستگاه های سرمایشی است و چنانچه دمای آنها بین 23 تا 25 درجه سانتیگراد تنظیم شود شاهد کاهش قابل مصرف برق در استان خواهیم بود.
وی با اهمیت نقش رسانه ها در ترویج فرهنگ مصرف بهینه برق اظهار داشت: مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر مهیای شنیدن انتقادات سازنده اصحاب رسانه به عنوان قشر آگاه جامعه و پاسخگویی به آنان است.
پاراد بیان کرد: مطالبه گری خبرنگاران برای مردم است و در این ارتباط خود را موظف به پاسخگویی شفاف در برابر آنها می دانیم.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.