پزشک استقلال: مثل سال گذشته از بازیکنان تست پزشکی نگرفتند!

عضو کادر پزشکی تیم فوتبال استقلال گفت که باشگاه همانند سال گذشته از بازیکنان تست پزشکی نگرفته و با این شرایط همه کاسه‌کوزه‌ها را سر کادر پزشکی می‌شکنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دکتر کاوه ستوده درباره شرایط پزشکی باشگاه استقلال برای حضور در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خبر خاصی از باشگاه نداریم و پس از پایان لیگ هفدهم منتظر بودیم روند معمول باشگاه‌های حرفه‌ای سپری شود و 48 ساعت پیش از رسانه‌ای شدن قرارداد بازیکنان، نفرات مدنظر به‌صورت محرمانه در اختیار کادر پزشکی قرار گیرند و آزمایش‌هایی که ایفمارک و فدراسیون فوتبال روی آن تأکید دارند از این بازیکنان به‌عمل آید، متأسفانه  این اتفاق رخ نداد و روند سال گذشته بار دیگر تکرار شد.

وی ادامه داد: با این شرایط اگر کادر پزشکی وارد ماجرا شود و اعلام کند وضعیت پزشکی بازیکنی که امسال به استقلال پیوسته نامناسب است و نمی‌تواند به تیم کمک کند، اتفاقات گذشته تکرار می‌شود و باعث دلخوری هواداران و بروز اختلاف در باشگاه خواهد شد.

عضو کادر پزشکی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: متأسفانه در باشگاه استقلال تجربه را تجربه می‌کنند و با شرایطی که وجود دارد تمام کاسه‌کوزه‌ها را سر کادر پزشکی می‌شکنند، این موضوع به هیچ عنوان عادلانه و منصفانه نیست.

ستوده گفت: دکتر نوروزی معاون پزشکی باشگاه که هم‌اکنون در ایران حضور ندارد، نیز پیش از سفرش، تمام این موارد را به باشگاه انتقال داده و خواهان گرفته‌شدن تست پزشکی پیش از عقد قرارداد شده بود. موارد دیگری هم وجود دارد که در صورت لزوم درباره آنها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید