کیوان بابادی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ویسی یکی از مربیان سرشناس استان در کشور است و عملکرد او در چند سال اخیر موجب شد تا با این مربی به توافق برسیم، او اکنون خارج کشور است ولی ما سعی می کنیم بازیکنان مورد نیازش را جذب کنیم.
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به این که اولویتمان جذب بازیکنان مطرح استان و کشور خواهد بود افزود: هر چند که زمان لازم برای فصل نقل و انتقالات را از دست داده ایم اما تلاش می کنیم تا از زمان باقیمانده بهترین استفاده را ببریم.
وی اضافه کرد: می خواهیم تیمی شایسته و با بازیکنان مطرح بومی و غیر بومی روانه مسابقات کنیم تا برای همیشه در لیگ برتر بمانیم هر چند که این امر مستلزم حمایت مردم است
بابادی افزود: باشگاه نفت مسجدسلیمان اعتبار و افتخار زاگرس نشینان است لذا از هواداران انتظار داریم که اسم ها را کنار بگذارند و به حمایت تیم بپردازند، هواداران ما اگر به این باور برسند که تیم نفت مسجدسلیمان تنها متعلق به یک شهر نیست بلکه به سرزمین وسیعی به نام خوزستان (زاگرس نشینان) تعلق دارد، می توانند با حمایت های موثر خود ، آن را به یک تیم قدرتمند در ایران تبدیل کنند.
وی ادامه داد: در چند روز گذشته اگر بحث از بازیکنان بومی کردیم به این معنی نیست که بنا داریم مطلقا از بازیکنان بومی استفاده کنیم اما معتقدیم که خوزستان سرشار از بازیکنان با استعداد بوده و به دور از انصاف است که یک تیم دراستان از سرمایه های بومی استفاده نکند.
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان بومی گرایی را اولویت کار باشگاه دانست و گفت: خوزستان مهد فوتبال کشور است و اگر در یک تیم خوزستانی بازیکن بومی وجود نداشته باشد بی شک یک جای کار ایراد دارد. استان فوتبال خیزی نظیر خوزستان با چهار تیم لیگ برتری و ده ها تیم پایه در رده های مختلف، چرا نباید یک بازیکن در تیم ملی بزرگسالان داشته باشد. هیات فوتبال استان به نوعی یک شبه فدراسیون است و باید در این خصوص برنامه ریزی دقیق تری انجام دهد تا بازیکنان استان به تیم های ملی راه پیدا کنند.
به گزارش ایرنا باشگاه نفت مسجدسلیمان برای حضور در لیگ هجدهم ابتدا با محمود فکری به توافق رسید اما این مربی به دلیل اختلاف با مدیریت باشگاه، هدایت نفتی های مسجدسلیمان را نپذیرفت.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.