به گزارش ایرنا امیر سرتیپ محمد حسن باقری، یکشنبه در نشست بررسی نتایج نظارت آموزشی ستاد کل نیروهای مسلح از فرماندهی انتظامی فارس در شیراز بیان داشت: نیروی انتظامی کاملا متفاوت از سایر نیروهای مسلح است و اگر شیوه ای که در آموزش دنبال می شود کارساز نباشد، مسئولان ذی ربط می توانند مدل آموزشی مورد نظر را در حوزه های مختلف به ستاد کل نیروهای مسلح ارائه دهند.
وی افزود: باید از طریق برگزاری نشست های اندیشه ورزی و تعامل با دانشگاه ها، از ظرفیت های پژوهش در آموزش استفاده شود زیرا در فضایی که پلیس خدمت می کند تهدید، تعریف های متفاوتی دارد و با استفاده از ترکیب پژوهش و آموزش باید برای خنثی کردن این تهدیدها اقدام کرد.
این مقام نظامی بیان کرد: باید به دنبال شاخص های کمی آموزش باشیم و بر اساس آن برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم چرا که هر حرکتی در آموزش ما را در انجام ماموریت های محوله موفق می کند از این رو ارتقای آموزش همواره باید در دستور کار باشد.
سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این نشست، گزارشی از اقدامات و عملکرد پلیس این استان پیرامون موضوع آموزش و همچنین اقدامات پلیس برای رفع نواقص و معایب موجود در این زمینه را ارایه کرد.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.