معاون فرمانداری کرج گفت: اصناف نقش تاثیرگذاری در سدشکنی قیمت کالاهای اساسی دارند.

به گزارش ایلنا، محمد مجرد ضمن تبریک روز اصناف، گفت: نقش اصناف در تنظیم بازار و تثبیت قیمت‌ها همواره مهم بوده، به ویژه در شرایط کنونی به جد تاکید می‌شود که صنوف به تاسی از فراز و فرودهای نرخ ارز به افزایش قیمت ها در بازار دامن نزنند.

وی با بیان اینکه صنوف در شرایط کنونی بازار نقش اول را در تثبیت قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش نرخ اقلام مصرفی مردم دارند، تصریح کرد: میزان ذخیره کالاهای اساسی در شهرستان کرج مطلوب است و همین امر نیز دست واسطه ها و دلالانی را که موجب افزایش قیمت ها می شوند،کوتاه خواهد کرد.

مجرد با بیان اینکه 64 اتحادیه و صنف در سطح شهرستان فعال است و بخش عمده ای از نیازهای اساسی مردن را تامین کنند، افزود: امسال که حمایت از کالای ایرانی محور کار برنامه ها قرار دارد،مردم نیز با خرید کالای تولید داخل،حامی و پشتیبان اصناف باشند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان کرج با بیان اینکه جلسات متعدد با صنوف برای رصد وضعیت قیمت‌ها در بازار صورت می‌گیرد، اظهار داشت: پایش مستمر و بازرسی و نظارت بر اتحادیه ها و صنوف در سطح شهرستان مرتب انجام می شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف،پس از اخطار، دساور پلمپ مجموعه متخلف صادر خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.