به گزارش ایرنا پرواز شماره 54587 هواپیمایی ماهان که قرار بود ساعت 7:10 صبح امروز اهواز را به مقصد پایتخت ترک کند، به دلیل نقص فنی درِ عقب هواپیما و بسته نشدن آن، با تاخیر همراه شد.
همچنین مسافران تا زمان رفع نقص و پرواز تا ساعت 8:05 در هواپیما در انتظار انجام پرواز بودند که همین امر موجب نارضایتی آن ها شد.
رییس ایستگاه هواپیمایی این شرکت هواپیمایی از هر گونه مصاحبه با خبرگزاری ایرنا و ارایه توضیح دراین باره خودداری کرد.
رییس ایستگاه هواپیمایی ماهان به خبرنگار ایرنا گفت که اجازه مصاحبه ندارد و تنها حراست و روابط عمومی این شرکت می توانند در این زمینه اظهار نظر کنند؛ درهمین حال روابط عمومی این پرواز نیز به خبرنگار ایرنا پاسخگو نبود.
فرودگاه بین المللی اهواز با مساحتی بالغ بر ٢٨٠ هکتار و یک باند پرواز در شهر اهواز در جنوب غربی ایران واقع شده‌ و میانگین پروازهای داخلی و خارجی - ورود و خروج این فرودگاه روزانه ٩٠ پرواز است.
هر سال بیش از ٣٢ هزار و ٨٥٠ پرواز در این فرودگاه انجام شده و در٦ ماهه نخست امسال یک میلیون و ٥٠٠ هزار نفر مسافر جابجا شده که پیش بینی شده تا پایان سال حدود سه میلیون نفر از طریق فرودگاه اهواز تردد کنند.
در سال ٢٠١٥ نزدیک به ٢ میلیون و ٣٠٠ هزار نفر مسافر و در سال ٢٠١٦، ٢ میلیون و ٦٠٠ هزار نفر از طریق این فرودگاه جابجا شده که رتبه چهارم جابجایی در کشور است.
در حال حاضر مسافران ١٨٠ کشور با ویزای فرودگاهی می‌توانند بدون ویزا وارد فرودگاه اهواز شده و مجوز ویزای٩٠ روزه را در خوزستان بگیرند.
9770/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.