به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز پنجشنبه در بازدید از عملیات اجرایی روکش آسفالت جاده خلخال به هشجین افزود: این اعتبار از اعتبارات سال گذشته این شهرستان است که بدلیل محدودیت فصل کاری در سال گذشته برای روکش آسفالت 15 کیلومتر از راه ارتباطی خلخال به هشجین ، جاده قدیمی خلخال به کوثر و مرمت و روکش آسفالت راه روستایی لنبر از توابع بخش مرکزی این شهرستان هزینه خواهد شد.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی بهسازی پنج کیلومتر از مسیر راه ارتباطی برندق به جعفرآباد در بخش خورش رستم خلخال نیز انجام شده از بهسازی و مرمت 12 کیلومتر از این مسیر در سال جاری خبرداد.
او با قدردانی از مسئولان ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در خصوص توجه به وضعیت راه های ارتباطی شهرستان تشریح کرد: ادامه عملیات اجرایی مرمت ، بهسازی و روکش آسفالت راه های ارتباطی منطقه با استفاده از اعتبارات سال جاری صورت می گیرد.
محمد قربانی ، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال نیز گفت: برای روکش آسفالت در سطح یک کیلومتر از راه های فرعی این شهرستان بیش از سه میلیارد ریال هزینه می شود.
وی افزود: در کنار اجرای عملیات روکش آسفالت در راه های بین شهری منطقه لکه گیری راه های روستایی شهرستان نیز توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال آغاز شده است.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در جنوبی ترین منطقه استان اردبیل در همسایگی استان های آذربایجان شرقی ، زنجان و گیلان واقع شده است.
23 کیلومتر از مسیر 70 کیلومتری جاده خلخال به اسالم در حوزه استحفاظی و راهداری اداره راه و شهرسازی خلخال و 47 کیلومتر نیز در حوزه گیلان واقع شده است.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.