گزارش جی پلاس؛

علت کمتر شدن اقبال مردم به تماشای والیبال/ جام جهانی یا نتایج ضعیف؟

کمتر از دو ساعت تا آغاز بازی ایران - کره در لیگ ملت های والیبال مانده اما هنوز هم بلیطهای این مسابقه تمام نشده و در سامانه آماده فروش بود . اتفاقی که هیچ گاه سابقه نداشته است و در گذشته همه بلیط ها ظرف چند دقیقه به فروش می رسید!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ کمتر از یک ساعت تا آغاز بازی ایران - کره در لیگ ملت های والیبال مانده اما هنوز هم بلیطهای این مسابقه تمام نشده و در سامانه آماده فروش بود . اتفاقی که هیچ گاه سابقه نداشته است و در گذشته همه بلیط ها ظرف چند دقیقه به فروش می رسید!

تیم ملی والیبال در حالی از ساعت 18:30 امروز، اولین مسابقه اش را در لیگ ملت های والیبال برابر کره جنوبی برگزار می کند که حدود یک ساعت مانده به آغاز بازی، بلیط فروشی همچنان در حال انجام است.

همین حالا هم اگر به سایت فروش بلیط این رقابت ها بروید و روی بازی ایران – کره جنوبی کلیک کنید، ظرفیت کمی برای فروش باقی مانده است و می توانید به راحتی بلیط 30 هزار تومانی این مسباقه را بخرید. این اتفاق در حالی افتاده که در سال های گذشته، در همان دقایق ابتدایی، بخش هایی از ظرفیت که آزاد می شد، به سرعت به فروش می رسید و خیلی ها در خرید بلیط ناکام می ماندند.

این بار اما هم به دلیل سرگرم بودن مردم با جام جهانی و همینطور نتایج نه چندان خوب ایران، اقبال عمومی به حضور در سالن دوازده هزار نفری برای تماشای بازی های ایران کمتر شده و تا ساعتی مانده به آغاز بازی، هنوز هم بخشی از بلیت ها به فروش نرفته است. 

تیم ملی والیبال در 12 مسابقه گذشته خود در لیگ ملت های والیبال، هشت باخت و تنها چهار برد را به نام خود ثبت کرده که جایگاه نازل سیزدهم را برایش به همراه داشته است. جایگاهی که شاید باب طبع بسیاری از علاقمندان این رشته نبوده و ترجیح داده اند از خانه دیدارهای این تیم را تماشا کنند.

در کنار این موضوع، حریفان کم نام و نشان تر و ضعیفی مانند کره و بلغارستان هم در اقبال کمتر مردم برای حضور در سالن دوازده هزارنفری بی تاثیر نیست.

هفته پنجم لیگ ملت های والیبال از ظهر امروز با بازی بلغارستان – آلمان آغاز در تهران آغاز شده و فردا و پس فردا هم ادامه خواهد داشت.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید