گزارش اختصاصی جی پلاس/

عذرخواهی ایرانی ها از پویول با 16 هزار کامنت!

کاربران ایران در فضای مجازی بار دیگر به صفحه شخصی یک بازیکن خارجی هجوم آوردند این بار البته با قصد خیر و با نیت عذرخواهی!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، کاپیتان سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا با دعوت عادل فردوسی پور تهیه کننده برنامه 2018، به ایران آمد تا در شب دیدار حساس برابر اسپانیا میهمان برنامه زنده باشد. اتفاقی که در شب بازی با مراکش برای اتوئو افتاده بود.

اما ناگهان چند ساعت قبل از برنامه اعلام شد که با مخالفت مسئولان ارشد سازمان صداوسیما حضور پویول در برنامه زنده منتفی شد. اتفاقی که به قهر یکی دو ساعته فردوسی پور نیز انجامید اما گزارشکر و مجری محبوب مخاطبان ایرانی با دستور مستقیم قائم مقام سیما در برنامه حاضر شد و البته مراتب ناراحتی و تاسف شدید خود را نیز ابراز کرد.

نهایتا پویول با وجود همه تلاش ها و حضور در ایران نتوانست به برنامه راه پیدا کند و به کشورش بازگشت. پس از آشکار شدن اتفاقات مربوط به این مساله، کاربران فضای مجازی به پیج شخصی پویول رفتند و از او عذرخواهی کردند.

در آخرین پست منتشر شده توسط کارلس پویول بیش از 16 هزار کامنت درج شده در حالی که مطالب قبلی حدود 2 هزار کامنت ثبت شده دارد. البته بسیاری از این نظرات به زبان فارسی درج شده و حتی اگه خوانده شود قابل فهم نیست، اما نظراتی نیز به زبان انگلیسی و حتی اسپانیایی وجود دارد. در این نظرات، کاربران اکثرا از پویول عذرخواهی کرده اند و از او خواسته اند برخوردی که با او صورت گرفته را به پای مردم نگذارد.

کاربران ایرانی پیش از این سابقه هجوم به پیج شخصی افرادی مانند مسی، رونالدو، مازیچ (داور دیدار ایران - آرژانتین)، زایتسف و ... را در کارنامه داشتند که البته این موارد جنبه منفی داشت، اما در مورد پویول خوشبختانه جنبه مثبت به چشم می خورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید