به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سیدمجید حسینی با اشاره به برگزاری کنسرت در باغ کتاب تهران در شب های ماه رمضان افزود: تاکنون چهار کنسرت در این مجموعه برگزار شده و قرار است باغ کتاب در شب های جمعه و شنبه(25 و 26 خردادماه) میزبان 2 کنسرت دیگر باشد.
حسینی با اشاره به فعالیت باغ کتاب تهران در عید سعید فطر اظهار داشت: این مجموعه روزهای جمعه و شنبه از ساعت 10 تا 24 برای حضور عموم باز است و بعد از این تاریخ ساعت فعالیت باغ کتاب همچون گذشته از ساعت 10 تا 22 خواهد بود.
مجموعه باغ کتاب تهران در بزرگراه شهید حقانی (غرب به شرق) واقع شده که از شرق با کتابخانه ملی ایران، از شمال شرق با فرهنگستان‌های علوم و زبان و ادبیات فارسی، از شمال غرب با باغ هنر و از غرب با باغ ‌موزه دفاع مقدس در ارتباط است.
وسعت این مجموعه فرهنگی 110 هزار متر مربع است که 65 هزار متر مربع آن ساختمان نمایشگاهی، تالارهای همایش و اداری است و مابقی آن را فضای سبز و یک دریاچه مصنوعی تشکیل می‌دهد.
مجموعه باغ کتاب تهران شامل چهار بخش اصلی بهارستان (کودک و نوجوان)، خیالستان (فناوری ‌های دیجیتال)، نگارستان (سالن ‌های سینما) و سروستان (عمومی و بزرگسال) است و در 2طبقه برای آشناسازی نوجوانان و جوانان با نوآوری و موضوعات علمی فعالیت می‌ کند.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.