به گزارش ایرنا سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی، پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی با یک دستگاه پراید هاچ بک در شهرستان شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با گشت زنی های هدفمند و نامحسوس، یک کیف قاپ حرفه ای را که با خودرو پراید در حال تردد بود شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.
گودرزی با بیان اینکه فرد کیف قاپ در بازجویی های انجام گرفته به 42 فقره کیف قاپی با همدستی 2 نفر دیگر در شهر شیراز اقرار کرد، افزود: در بازرسی از خودرو این فرد، 6عدد کیف زنانه و 22 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.
وی با اشاره به اینکه این فرد دارای پیشینه کیفری است، اظهار کرد: در یک عملیات منسجم و هماهنگ هر 2 همدست سارق که یکی از آنها زنی جوان است، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه در برخی از سرقت ها سارقان با پوشش زنانه اقدام به کیف قاپی از شهروندان در مناطق مختلف شیراز می کردند، گفت: تعامل مردم با نیروی انتظامی در شناسایی و دستگیری سارقان و مخلان نظم و امنیت مهم و اثرگذار است.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.