مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: شرکت توزیع نیروی برق اهواز این افتخار را دارد که نخستین سیستم پایش انرژی به صورت هوشمند را در کشور راه اندازی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حسن کریمی در این بازدید با اشاره به اهداف و روند شکل گیری مرکز ECC برق، شرکت توزیع نیروی برق اهواز، گفت: اهمیت حفظ پایداری شبکه برق و نقش حیاتی این عنصر مهم در زندگی مردم اهواز ما را برآن داشت تا با راه اندازی مرکز پایش انرژی، مصرف تمام مشترکین دارای کنتور هوشمند را به صورت آنلاین مانیتورینگ و هرگونه انحراف از مصرف شناسائی شود.

وی در ادامه افزود: شرکت توزیع نیروی برق اهواز این افتخار را دارد که نخستین سیستم پایش انرژی به صورت هوشمند را در کشور راه اندازی کرده است که قابلیت کنترل پیک بار، مدیریت هوشمند مصرف انرژی، پایش تلفات و اخطار پیامکی به صورت هوشمند را دارد.

لازم به ذکر است در این بازدید که امروز چهارشنبه ۲۳ خرداد ۹۷ برگزار شد غضنفری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت حضور داشتند واز نزدیک پایش انرژی قبل و بعد از استفاده از این سیستم را مشاهده نمودند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.