احمد رضا فیروزی روزچهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این کتاب با هدف ایجاد انگیزه و ترغیب کاربران برای پذیرش خدمات الکترونیکی و استفاده از این خدمات و محصولات منتشر شده است.
وی اظهار کرد: با رشد سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات و ارائه وسایل و تجهیزات ارتباطی مدرن، میزان استفاده از این وسایل در حوزه‌های مختلف افزایش یافته است به طوری که بسیاری از سازمان‌های دولتی و خصوصی فعال در زمینه‌های مختلف به الکترونیکی کردن ارائه محصولات و خدمات خود مبادرت ورزیده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: کتاب حاضر در فصل هایی با عناوین کاربرد بازی‌پردازی د آموزش ، بازاریابی، سلامت الکترونیکی ، مدیریت منابع انسانی در بانکداری الکترونیکی و کاربرد بازی‌پردازی در حکمرانی الکترونیکی تدوین شده است.
وی افزود: بازی پردازی که استفاده از تکنیک‌های بازی در بسترهای غیر بازی است با ایجاد حس رقابت و انگیزه و درگیری مشتاقانه با حوزه الکترونیکی مورد نظر تا حد زیادی کارایی اپلیکیشن‌ها و وب سایت‌های مربوط به حوزه‌های آموزش، بازاریابی، مدیریت منابع انسانی و را بهبود بخشیده است.
وی ادامه داد: کتاب 'بازی‌پردازی (گیمیفیکیشن): مفاهیم و کاربردها'با تألیف دکتر سید محمدباقر جعفری، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و زهرا عبدالله‌زاده، کارشناس‌ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه تهران منتشر شده است.
وی یادآور شد:علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب میتوانند با شماره تلفن 02177503824 و 02634505151 تماس حاصل نمایند.
7411/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.