حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز دوشنبه در جمع مسوولان اجرایی شهرستان با بیان اینکه افزایش قیمت برخی اجناس در روزها اخیر موجب نارضایتی شهروندان شد، افزود: برخی از خدا بی خبران در بازار فقط به دنبال سوء استفاده هستند.
وی ادامه داد: مسوولان امر در بخش اقتصادی باید با سرکشی از اصناف و همچنین نظارت و کنترل قیمت کالاها در بازار جلو احتکار و افزایش بی مورد قیمت ها را بگیرند که ادامه این وضعیت نارضایتی بیشتر شهروندان را به همراه دارد.
امام جمعه مهریز اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سال های اخیر بارها مسوولان را برای برنامه ریزی در حوزه اقتصادی و نظارت بر قیمت اجناس و تامین رفاه مردم سفارش کردند که برای تحقق اوامر معظم له اقدام کرد.
محی الدینی به اهمیت خرید کالای ایرانی اشاره کرد و یادآور شد: ارتقای کیفیت کالاهای داخلی ، حمایت مسوولان از صنایع وطنی و همچنین تهیه و توزیع کالای مناسب در داخل باید مدنظر مردم و مسوولان قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان برای ضربه زدن به کشور و ایجاد نارضایتی در بین مردم وارد فاز اقتصادی شده اند، تصریح کرد: راهکار شکست توطئه دشمنان توجه به توصیه های مقام معظم رهبری و اجرای اصول اقتصاد مقاومتی است.
مهریز سه هزار واحد صنفی دارد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.