به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادنیا عصر یکشنبه در آیین تودیع و تکریم فرماندار بیجار اظهار داشت: ایجاد تغییرات مدیریتی با هدف ایجاد فضایی برای افزایش همکاری مردم و مسئولان و تسریع در حرکت به سمت بهتر شدن امور است.
وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان بیجار افزود: باید از همه ظرفیت ها برای رونق اقتصادی و توسعه این منطقه استفاده کنیم و در نخستین گام پس از ماه مبارک رمضان، عملیات اجرایی مجموعه کارخانه های مستقل آهن اسفنجی در بیجار، قروه و سقز آغاز خواهد شد.
مرادنیا تاکید کرد: زنجیره فولاد در استان کردستان بخصوص شهرهای سقز، بیجار و قروه یک ظرفیت اقتصادی و یک موضوع مهم اجتماعی است که باید محقق شود.
وی یادآور شد: بهترین راهکار مناسب برای جلوگیری از اختلافات اجتماعی میان مردم استان، احداث سه مجموعه آهن اسفنجی به صورت مستقل در سه شهرستان بیجار، سقز و قروه است.
استاندار کردستان اضافه کرد: احداث زنجیره فولاد با سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری اولین و بزرگترین سرمایه گذاری در دولت دوازدهم در استان کردستان است.
مرادنیا از کلنگ زنی مجموعه های آهن اسفنجی در استان کردستان بعد از ماه رمضان خبر داد و گفت: در آینده نزدیک با احداث این سه مجموعه زنجیره فولاد، کردستان یکی از حلقه های تولید فولاد کشور خواهد شد.
وی گفت: برای تامین آب شرب شهرهای دیواندره و بیجار نیز براساس برنامه ریزی های انجام شده، سد سیاه زاغ در آینده نزدیک با هدف تامین آب این شهرها به بهره برداری می رسد.
وی افزود: تأمین آب شرب شهرستان بیجار از طریق این سد نیازمند اعتباری بیش از 14 میلیارد ریال است که بانک ها در تأمین این اعتبار نقش بسزایی دارند.
به گزارش ایرنا، در این آیین با حضور بهمن مرادنیا استاندار، کریمی نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان اجرایی کردستان، علی اکبر ورمقانی به عنوان فرماندار جدید شهرستان بیجار معرفی شد.
ورمقانی فرماندار جدید بیجار از آبان 93 تاکنون فرماندار شهرستان سقز بود و از امروز جایگزین بیژن زندیه در بیجار شد که بمدت چهار سال فرماندار این شهرستان بود.
فرماندار جدید بیجار دارای مدرک مهندسی عمران است و علاوه بر فرمانداری بیجار، مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان کردستان و مسئولیت هایی در تعاون روستایی و سازمان جهاد کشاورزی کردستان را در سابقه دارد.
شهرستان بیجار بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 حدود 90 هزار نفر جمعیت دارد و در 140 کیلومتری شرق سنندج قرار گرفته است./
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.