شفر به آلمان بازگشت

وینفرد شفر سرانجام دیشب ایران را به مقصد آلمان ترک کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وینفرد شفر سرمربی استقلال به دلیل مشکلات مالیاتی و البته پاره ای از برنامه های کاری اش ، کمی دیرتر از سایر همکارانش از ایران رفت.

او البته در این مدت سعی کرد برنامه های ویژه ای داشته باشد. تمام قد پشت تیم ملی ایستاد . وقتی کی روش سر وریا کاسه کوزه ها را سرش شکست ، مجبور شد در این باره توضیحات تکمیلی بدهد و باز ولی پشت تیم ملی را خالی نکرد ، از سوی برانکو با هجمه شدید روبرو شد و سرمربی پرسپولیس سعی کرد برایش از ادبیات تحقیرآمیز استفاده کند. او را برای سومی در لیگ و این همه خوشحالی مورد نقد قرار داد و گفت منصوریان که از تو بهتر نتیجه گرفته بود اما باز پیرمرد آلمانی خندید و تنها در جواب گفت:«برانکو آدم بامزه ای است! دوستش دارم!»

به جلسه دانش افزایی مربیان لیگ برتری رفت و باز هم قبل از همه در صف حاضرین بود. تا اینکه سرانجام استقلال توانست در این یک هفته ، مشکلات را حل کند و او بتواند برود خانه اش. البته طبق قرارداد منعقده ، باشگاه متعهد به پرداخت این مبالغ و حل مشکلات ویزای کار و سایر امور است. ولی شفر سعی کرد در این مدت از بودن در تهران لذت ببرد ، جنجالی به پا نکند و در آرامش بر محبوبیت بالایش بین ایرانی ها بیافزاید. این محبوبیت بی تردید در آینده به کارش خواهد آمد.

 

دیدگاه تان را بنویسید