نجمه برزگر، پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اگر از حمایت های مصطفی زارع به عنوان حامی مالی برخوردار نبودیم در رقابت های دسته یک با مشکل مواجه می شدیم و این امر در حالی است که بازیکنان تیم هیچ کدام قرارداد مالی نداشتند و با جان و دل بازی کردند.
وی اضافه کرد: شکل گیری این تیم ابتدا با کمک بازیکنان از دسته سه شروع شد و پس از قهرمانی در این رده، حامی مالی باشگاه اقدام به خرید امتیاز تیم دسته یک کرد.
برزگر ادامه داد: به غیر از مساله مالی، در اختیار نداشتن زمین برای تمرین از دیگر مشکلات عمده تیم ما بود و به هر کجا سر می زدیم سالن را در بدترین ساعت های روز در اختیار ما قرار می دادند چرا که بهترین زمان تمرین به آقایان تعلق می گیرد و ارزشی برای تیم بانوان قائل نیستند.
وی تاکید کرد: نمی دانم چرا با توجه به اینکه تیم ملی فوتسال بانوان ایران با وجود محدودیت های زیاد برای 2 سال متوالی قهرمان آسیا شد، اما هیچ توجهی به این رشته افتخار آفرین در رده بانوان نمی شود.
سرمربی تیم پارس آرا گفت: بانوان ورزشکار انتظار زیادی ندارند لیکن خواسته آنها این است که مسئولان ذی ربط همانگونه که به آقایان اهمیت می دهند نیم نگاهی هم به تیم های بانوان که مظلوم واقع شده اند، داشته باشند.
وی، با انتقاد از نایب رئیس هیات فوتبال فارس گفت: با توجه به اینکه در مرحله نهایی رقابت های دسته یک، 6 بازی حساس انجام دادیم اما نایب رئیس هیات فقط بازی آخر به سالن آمد که آن هم صعود ما به لیگ برتر قطعی شده بود و گرنه باز هم هیچ فردی سراغی از ما نمی گرفت.
برزگر ادامه داد: بازیکنان ما کار بسیار بزرگی انجام دادند تا قهرمان لیگ دسته یک شد اما برای حضور در لیگ برتر نیاز به تقویت تیم هم از نظر بازیکن و هم از نظر مالی داریم چرا که در لیگ برتر تیم هایی هستند که با هزینه های زیاد راهی این رقابت ها می شوند.
وی گفت: برای حضور در لیگ برتر نیاز به 2 میلیارد و پانصد میلیون ریال پول داریم که این رقم برابر است با حداقل یک چهارم پولی که برای یک بازیکن فوتبال در رده آقایان پرداخت می شود از این رو از مسئولان استان، افراد خیر و از کسانی که خواهان سلامتی جامعه هستند می خواهیم به تیم ما کمک کنند و باور داریم که نتیجه خواهیم گرفت.
برزگر ادامه داد: حامی مالی باشگاه اعلام کرده که توان پرداخت هزینه های تیم در لیگ برتر را ندارد و ما هم بلاتکلیف هستیم و زمانی هم که در لیگ دسته یک بودیم به هر جا که سر زدیم هیچ کس توجهی به این موضوع نکرد.
وی، با بیان اینکه با صعود تیم پارس آرا به لیگ برتر، شیراز در فصل جدید رقابت ها 2 تیم خواهد داشت، گفت: تیم های پارس آرا و پویندگان صنعت فجر، 2 تیم شیرازی در لیگ برتر هستند و این امر در حالی است که این استان در رده آقایان تنها یک تیم در لیگ برتر دارد و نیاز است تیم بانوان از حمایت های همه جانبه بهره مند شوند.
وی اظهار داشت: تا آغاز رقابت های فصل جدید لیگ برتر که شهریورماه 97برگزار می شود فرصت زیادی نداریم و باید تیم را تقویت کنیم و امیدواریم به فریاد تیم ما برسند.
تیم پویندگان صنعت فجر و پارس آرا شیراز 2 نماینده استان فارس در رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان در فصل جدید هستند که از شهریور 97 رقابت های آنها آغاز می شود اما هنوز وضعیت مشخصی ندارند.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.