حدادی‌فر: کی‌روش رئیس فوتبال ایران است

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: کی‌روش رئیس فوتبال ایران است و من هر چه در این مورد بگویم متهم خواهم بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، قاسم حدادی فر پس از شکست ذوب آهن مقابل استقلال اظهار داشت: برخلاف یک هفته هجمه که علیه ما بود و می‌گفتند ذوب آهن فوتبال بازی نمی‌کند امروز در مقابل هواداران استقلال خوب بودیم و به حق‌مان نرسیدیم. به استقلالی‌ها بابت صعودشان تبریک می‌گویم. 

وی درمورد ناراحتی قلعه نویی و تبریکات او به تاج وسلطانی‌فر گفت: بیشتر اعتراض قلعه‌نویی به مساله داوری بود که معتقد بود نباید برای این بازی داور عرب انتخاب شود به هر حال مسابقه سنگین بود. درمورد تماشاگران استقلال هم باید بگویم نباید شعاری داده می‌شد چون حق قلعه‌نویی نیست و زحمت زیادی در استقلال کشیده است. 

حدادی فر درمورد صحبت‌های کی‌روش درمورد قلعه‌نویی گفت: کی‌روش رئیس‌فوتبال کشور ما است و من هرچه بگویم متهم هستم. به نظرم دو سه نفر کاندیدای دعوت به تیم ملی بودند و قلعه‌نویی فکر می‌کرد به خاطر مشکل با او این بازیکنان دعوت نمی‌شوند. 

کاپیتان ذوب آهن عنوان کرد: می‌خواستیم با صعود به مرحله بعد یک هدیه به کارگران ذوب آهن بدهیم اما نشد آنها حمایت زیادی از ما داشتند بخصوص در یک ماه گذشته. 

حدادی فر درمورد خشونت بیش از حد بازی گفت: به نظرم حرکت دقایق ابتدایی تیام اخراج داشت. فکر کنم استخوان روی پای میلاد فخرالدینی شکسته باشد داور هم تحت تاثیر جو ورزشگاه و تماشاگران قرار داشت. 

 

دیدگاه تان را بنویسید