یک قابلیت جذاب به اینستاگرام اضافه شد

شبکه اجتماعی اینستاگرام قابلیت جدیدی را به پلتفرم استوری های خود افزوده است که مخاطبان می توانند به استوری های قابل مشاهده، واکنش نشان دهند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند.

قابلیت افزودن استوری‌های اینستاگرام در ماه اوت سال گذشته ۲۰۱۶ میلادی به این شبکه اجتماعی اضافه شد و از همان ابتدا میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تاکنون که حدود بیش از یک سال می‌گذرد، می‌توان گفت این قابلیت مهم‌ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تاکنون به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.

اینستاگرام بعنوان یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی، حالا این بار قابلیت جدیدی را تحت عنوان emoji slider ارائه و منتشر کرده است. با استفاده از این قابلیت جدید، کاربران قادر خواهند بود تصویر یا ویدیوی منتخب خود را به عنوان استوری به اشتراک گذاشته و قبل از انتشار کامل آن، از قابلیت ایموجی اسلایدر استفاده کرده و آن را بر روی هرجایی از استوری که می خواهند، قرار بدهند. مخاطبان استوری و فالوورهای موردنظر پس از مشاهده استوری می توانند به آن واکنش نشان دهند.

روش کار این قابلیت بدین صورت است که کاربران با کشیدن شکلک (ایموجی) مورد نظر بر روی صفحه، می توانند میزان علاقمندی خود به استوری منتشر شده دوستانشان را نشان داده و ثبت کنند.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران فضای مجازی به شمار می‌رود که در این میان، نسل جوان و نوجوان از آن استقبال بیشتری نسبت به سایر رده‌های سنی کرده‌اند.

این شبکه اجتماعی در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود.  

 

دیدگاه تان را بنویسید