به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد خرسند در خطبه دوم نماز جمعه شهر کازرون افزود: هنوز مباحث مربوط به طرح تقسیمات کشوری به پایان نرسیده است، عده ای ادعای کاهش ارتفاع تاج سد نرگسی را مطرح می کنند.
امام جمعه کازرون گفت: در این رابطه با مسئولان شرکت آب منطقه ای استان فارس صحبت کردم، آنها گفتند بحث کاهش تاج سد نرگسی صحت ندارد.
وی ادامه داد: نباید اجازه بدهیم به این شایعات دامن زده شود، باید فضای شهر آرام باشد تا بتوان در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت کرد.
خرسند به مردم کازرون اطمینان داد که اگر موضوع کاهش ارتفاع سد کازرون مطرح باشد به مسئولان تذکر خواهد داد.
امام جمعه کازرون همچنین با اشاره به سفر اخیر استاندار فارس به کازرون گفت: هنوز چند روزی بیشتر از سفر استاندار فارس به کازرون نگذشته است که عده ای قضاوت زودهنگام درباره نتایج و مباحث مطرح شده در این سفر می کنند و به اختلافات دامن می زنند، آن هم با استناد به مباحثی که نادرست است.
استاندار فارس در سفر اخیر به شهرستان کازرون به مردم این شهرستان اطمینان داد که طرح تفکیک این شهرستان و تشکیل شهرستان جدید با عنوان 'کوه چنار' با هدف تامین نظر مردم این شهر از دولت برگشت داده شده است تا اصلاح شود.
اسماعیل تبادار روز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه جاری در جمع مردم کازرون در مصلی نماز جمعه این شهر افزود: در هفته های گذشته، همه مطالبات مردم کازرون را شنیدیم و پیگیر تحقق آنها بودیم.
وی اظهار کرد: برخلاف برخی تصورات، مناطقی همچون امامزاده سید حسین (ع) و آثار تاریخی بیشابور از ابتدا در طرح تقسیمات کشوری جدید در محدوده شهرستان کازرون بود و برنامه ای برای جدایی این مناطق از این شهرستان نبوده است.
استاندار فارس گفت: با توجه به خواسته مردم کازرون در زمینه جدانشدن دشت برم و انارستان از این شهرستان، طرح تفکیک شهرستان برای انجام اصلاحات مورد نظر مردم بازگشت داده شد.

** اختلاف های سیاسی را کنار بگذاریم
امام جمعه کازرون در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه این شهر با اشاره به اقدام آمریکا در خروج از برجام گفت: این اقدام واشنگتن را به فال نیک می گیریم چرا که باری دیگر نشان داد سخن مسئولان عالی نظام درباره بی اعتمادی به آمریکا منطقی و درست بوده است.
وی گفت: در شرایط کنونی، باید اختلاف های سیاسی را کنار بگذاریم و یکصدا به تبعیت از مقام معظم رهبری حرکت و از موضع قدرت با دشمن صحبت کنیم.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا شامگاه سه شنبه 18 اردیبهشت ماه با تکرار اتهامات بی اساس خود علیه ایران و توافق هسته ای، اعلام کرد این کشور دیگر در برجام نخواهد ماند.
خرسند همچنین با تسلیت درگذشت نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ، به سابقه فعالیت افزون بر 20 ساله مرحوم آیت الله اسدالله ایمانی به عنوان امام جمعه کازرون اشاره کرد و گفت: ایشان خدمات خوبی در بخش بهداشت ودرمان، استقرار مراکز علمی و دانشگاهی، توسعه راههای اصلی ارتباطی، احیای حوزه علمیه و بنای جدید حوزه علمیه برادران و خواهران و بسیاری از مسائل عمرانی شهرستان کازرون در مدت تصدی این مسئولیت از خود به یادگار گذاشت.
آیت الله ایمانی امام جمعه شیراز قبل از آغاز تصدی این مسئولیت در سال 1387، مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه این شهر را برعهده داشت و پیش از آن امام جمعه کازرون بود.
شهرستان کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز واقع است.
7372/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.