معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری 3 سارق و 6 مالخر از کشف اموال سرقتی به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال، خبر داد.

به گزارش ایلنا،سرهنگ مجید فیض جعفری گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: بررسی صحنه جرم و انجام تحقیقات میدانی حاکی از آن بود که سارقان با استفاده از یکدستگاه خودوری سمند اقدام به سرقت از اماکن خصوصی و منزل می کنند.

وی افزود: ماموران با گشت زنی در مناطقی که احتمال وقوع سرقت در آن جا بود و کنترل خودرو های عبوری، خودرو مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به توقف خودرو و دستگیری راننده و 2 نفر از سرنشینان آن شدند.

سرهنگ فیض جعفری تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر جرم خود شده و با ارائه فاکتورهای جعلی سعی داشتند روند پیگیری پرونده را به تعویق بیاندازند اما با هوشیاری ماموران و بازجویی‌های تکمیلی، متهمان  ناچار لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبنی بر 20 فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان این که در این رابطه 6 نفر مالخر اموال مسروقه دستگیر شدند گفت: در بازرسی از مخفیگاه آنها مقادیر زیادی اموال سرقتی به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف شد.

وی افزود: سارقان دستگیر شده که همگی دارای چندین فقره سابقه سرقت هستند پس از تشکیل پرونده به همراه اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز در پایان ضمن تاکید بر اهمیت استفاده از تجهیزات ایمنی در پیشگیری از سرقت از شهروندان درخواست کرد: در صورت اطلاع و مشاهده افراد مشکوک به منظور پیشگیری از وقوع جرم، موضوع را طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به ماموران اطلاع دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.