به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم قائمشهر و هواداران تیم نساجی مازندران در حالی که پرچم تیم نساجی را بر سر می چرخاندند با لباس های مزین به آرم تیم مورد علاقه شان با تمام وجود پیروزی این تیم ریشه دار استانشان را جشن گرفتند .
شمار زیادی از جوانان نیز با پوشیدن لباس های قرمز رنگ متعلق به تیم نساجی و با براه انداختن کارناوال شادی در میدان طالقانی قائمشهر به ابراز احساسات پرداختند.
حضور گسترده مردم شهرهای استان مازندران با خودروهایشان در خیابانها موجب ایجاد ترافیک بسیاری در خیابان کارگر قائمشهر شده و تعداد زیادی از ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی نیز برای ایجاد نظم و رفع ترافیک، فعالانه در صحنه حضور داشتند.
با توجه به حساسیت و شور بازی امروز تیم نساجی مازندران ، بسیار از علاقمندان این تیم خود را از شهرهای همجوار به استادیوم وطنی قائمشهر رساندند تا بتوانند از نزدیک این بازی را ببینند .
خیابان های کارگر و جویبار که به استادیوم وطنی منتهی می شود و همچنین کوچه های آلمانی ها ، شفا ، سید محله و دیگر کوچه ها با وجود فاصله حدود یک کیلومتری با این استادیوم مملو از خودروپارک شده تماشاچیان بازی امروز بود .
هواداران نساجی مازندران در دیدار امروز نساجی مقابل فجر سپاسی شیراز ، یاد مرحوم مهرداد اولادی بازیکن سابق و نامدار این تیم را با سر دادن شعار ' روحت شاد اولادی ' زنده نگه داشتند .
جمعه ، 31 فروردین امسال با حضور بزرگان فوتبال کشور مراسم دومین سالگرد مرحوم اولادی بازیکن قائمشهری بر مزارش در روستای قادیکلای بزرگ این شهر برگزار شد .
نساجی قائمشهر پرطرفدارترین تیم لیگ یک با برد و کسب سه امتیاز هفته سی و سوم برابر فجرسپاسی شیراز کلید ورود به لیگ برتر را برای یکی از 2 تیم مازنی ها در این دوره به ارمغان آورد.
نساجی قائمشهر درهفته سی و سوم رقابت های لیگ یک با نتیجه 2 بر صفر برابر فجر سپاسی شیراز در خانه پیروز شد و با کسب 61 امتیاز ، خود و خونه به خونه بابل دیگر نماینده مازندران را مدعی حضور در لیگ برتر کرد.
گل های نساجی قائمشهر را در این بازی محمد عباس زاده در دقیقه هفت و سعید خردمند در دقیقه 95 به ثمر رساند .
تیم خونه به خونه بابل دیگر نماینده فوتبال مازندران در این لیگ نیز با 61 امتیاز و با تفاضل گل بیشتر از نساجی در رده دوم قرار دارد و برای رفتن به لیگ برتر باید حداقل یک امتیاز در آخرین دیدار این فصل برابر برق شیراز میان جدولی در بابل کسب کند .
/1899/2096
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.