گزارش جی پلاس از حاشیه لیگ جهانی والیبال نشسته

تعظیم نماینده فدراسیون جهانی برابر جانباز ایرانی+عکس

در حاشیه رقابت های نخستین دوره رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته، صحنه های جالبی به ثبت رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته نخستین دوره اش را در تبریز پشت سر می گذارد. مسابقاتی که مثل هر تورنمنت دیگری که با حضور جانبازان و معلولین برگزار می شود، حاشیه های جالبی در خود دارد.

در حاشیه رقابت های تبریز هم اتفاق و صحنه های جالبی رقم خورده و می خورد. یکی از این صحنه ها، مراسم تقدیر از کاپیتان سابق تیم ملی ایران بود که در ادامه صحنه جالبی در خود داشت. نماینده رسمی فدراسیون جهانی که وظیفه تقدیر از علی کشفیا را بر عهده داشت، پیش از دادن لوح تقدیر و دسته گل در مقابل او زانو زد.

طبق شنیده ها زانو زدن نماینده فدراسیون جهانی به خاطر مصادف شدن این تجلیل با روز جانباز صورت گرفته که در نوع خودش بسیار جالب است.

photo5969886473245273185

دیگر صحنه جالبی که از روز سوم این رقابت ها منتشر شد و در قاب لنز عکاسان نشست، شرایط یکی از بازیکنان تیم ملی آمریکا بود. بازیکنی که با توجه به معلولیتش روی پاهای معلولش می رود تا با همتیمی هایش خوش و بش کند.

این بازیکن آمریکایی تا 27 سالگی در سلامت کامل بسر می برده اما در یک تصادف رانندگی با معلولیت از ناحیه هر دو پایش مواجه می شود و حالا والیبال نشسته بازی می کند. با روحیه بسیار بالایی که دارد، وقتی از او درباره الگویش پرسیده شد پاسخ داد: من خودم الگوی تمام مردم دنیا هستم!

 

دیدگاه تان را بنویسید