ورود تماشاگران برای بازی دومِ تیم ملی مقابل اوکراین ممنوع!

تیم ملی فوتسال بانوان فردا سه شنبه دومین دیدار دوستانه خود را مقابل اوکراین درحالی برگزار خواهد کرد که ورود تماشاگران به سالن ممنوع است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس، ملی پوشان فوتسال بانوان روز گذشته با حضور تماشاگران حاضر در سالن هندبال توانستند، ۵ بر ۲ تیم ملی اوکراین را شکست  دهند. فردا در حالی قرار است دومین دیدار دوستانه خود را برگزار کنند که ورود تماشاگران به سالن ممنوع اعلام شده است.

شنیده ها از سوی فدراسیون حکایت از آن دارد که دلیل ممنوعیت حضور تماشاگران، درخواست کادرفنی بوده است! اما این نمی تواند دلیل منطقی باشد چرا که شهرزاد مظفر بارها در مصاحبه هایش اعلام کرده است که هرچه تعداد تماشاگران در سالن بیشتر باشد به نفع تیم ملی است چرا که ملی پوشان ایران اردیبهشت ماه باید در بین تشویق پر شور و حرارت تایلندی ها در رقابت های جام ملت های آسیا حاضر شوند و هرچه جو را به سالن مسابقات قهرمانی آسیا نزدیک تر کنند، بهتر است.

حال باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی رخ می دهد و آیا کادر فنی درخواست برگزاری بازی بدون تماشاگر را داشته است یا خیر.

بازی دوم تیم ملی فوتسال بانوان مقابل اوکراین فردا سه شنبه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در سالن هندبال برگزار می شود و در حال حاضر تنها خبرنگاران مکتوب مجوز حضور در سالن را دارند. ممنوعیت حضور تماشاگران در حالی اعمال شده است که روز گذشته تماشاگران ممنوعیتی برای تماشای مسابقه تیم ملی با اوکراین نداشته اند و مهناز افشار نیز از  نزدیک شاهد بازی بود.

دیدگاه تان را بنویسید