اکران «عرق سرد» در جشنواره فیلم تصویر

فیلم سینمایی «عرق سرد» امروز در جشنواره فیلم تصویر در خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فیلم سینمایی «عرق سرد» به کارگردانی سهیل بیرقی که نخستین نمایشش در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بود و توانست سیمرغ بازیگر اصلی مرد و مکمل زن و همچنین بهترین تدوین را به دست آورد، ساعت ۱۸ جمعه چهارم اسفند در جشنواره فیلم تصویر در تالار ناصری خانه هنرمندان ایران روی پرده خواهد رفت.

برنامه امروز جشنواره فیلم تصویر در تالار ناصری  و تالار شهناز خانه هنرمندان ایران به این شرح است:

برنامه جمعه چهارم اسفند در تالار ناصری خانه هنرمندان ایران:

در سانس اول ساعت ۱۶، سه فیلم «زونا» به کارگردانی طوفان نهان‌قدرتی در مدت زمان ۲۰ دقیقه، مستند «محیط بان و پلنگ» به کارگردانی فتح‌اله امیری و نیما عسگری که برنده تندیس و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی فیلم مستندکوتاه از سینما حقیقت شد، در مدت ۴۴ دقیقه و در پایان فیلم «مزر مه‌آلود» ساخته آبتین حسینی که جایزه انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی و تندیس سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کوتاه تهران را دریافت کرده است، در زمان ۳۰ دقیقه اکران خواهد شد.

در سانس دوم ساعت ۱۸ فیلم سینمایی «عرق سرد» به کارگردانی سهیل بیرقی به نمایش در می‌آید که در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بازیگر اصلی مرد و مکمل زن و همچنین بهترین تدوین شده است.

نخستین نمایش این فیلم در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر بود. این فیلم براساس واقعیت ساخته شده و قصه زندگی افروز اردستانی(باران کوثری)، بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان است که حقش را تضییع می‌کنند و مانع از حضور او در فینال بازی‌های آسیایی می‌شوند.

برنامه جمعه چهارم اسفند در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران:

در سانس اول ساعت ۱۶، سه فیلم «کنسرسیوم» به کارگدانی ضیاء حاتمی در ۳۰ دقیقه و سپس فیلم کوتاه «روز شُمار» ساخته سعید مصطفوی در مدت زمان ۱۲ دقیقه و فیلم «در ستایش زندگی» به کارگردانی مهدی دوایی و امیر اثباتی در مدت ۴۳ دقیقه به نمایش درخواهد آمد.

در سانس دوم ساعت ۱۸، چهار فیلم «بین ما» به کارگردانی مرتضی خانجانی با مدت زمان ۲۰ دقیقه، «تاور کرین» ساخته محمدرضا رفیعی در مدت ۲۵ دقیقه، «زنان ابدی» به کارگردانی محمدصادق اسماعیلی در ۳۸ دقیقه و فیلم «صحنه آخر» به کارگردانی محمد قاسم پور با زمان ۳۸ دقیقه اکران خواهد شد.

پانزدهمین دوره‌ «جشن تصویر سال» و «جشنواره فیلم تصویر» دوم تا بیستم اسفندماه ۱۳۹۶ همچون دوره‌های گذشته در رشته‌های عکاسی، گرافیک و کاریکاتور و فیلم با دراختیار داشتن کلیه‌ نگارخانه‌ها و تالارهای نمایش خانه‌ هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

در این دوره جشن «تصویر سال» در ادامه تجلیل از چهره‌های شاخص تصویری در ایران که در سه دوره گذشته به اکبر عالمی، محمود کلاری و عباس کیارستمی اختصاص یافت یک هنرمند برجسته که نقش انکارناپذیری در گسترش فرهنگ تصویری در ایران داشته است، معرفی خواهد شد.

نمایش همه‌ی فیلم‌های جشنواره فیلم تصویر برای عموم آزاد و رایگان است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید