جی پلاس؛

جشن تصویر سال شروع شد/نمایش عکس‌های موبایلی از جمعه

پانزدهمین جشن «تصویر سال» و جشنواره فیلم تصویر عصر امروز (چهارشنبه، دوم اسفندماه) آغاز شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، همه‌ی دیوارها و فضاهای نمایشگاهی و راهروهای خانه هنرمندان ایران میزبان یکی از مهم ترین رخدادهای سال است.

امسال همچون همه‌ی دوره‌های گذشته، گالری «ممیز» به پوستر و کاریکاتور هنرمندان مهمان و آزاد و جوانان زیر 25 اختصاص پیدا کرده است.

جشن تصویر سال پانزدهم

در گالری «بهار» عکس‌های بخش «نگاهی دیگر» و در گالری «تابستان» عکس‌های هنر و هنرمندان و در گالری «زمستان» و راهروی منتهی به تالار «شهناز» عکس‌های مستند اجتماعی روی دیوار رفته است. گالری «میرمیران» هم به نمایش عکس‌های ورزشی اختصاص یافته است.

اما گالری «نامی» دربرگیرنده‌ی گزیده‌ای از چندین سفر گروهی عکاسان ایرانی به مناطق دورافتاده و محروم است که با هدف ایجاد بستر حرفه‌ای برای ارتقای دانش و تجربه عملی عکاسان در ارتباط مستقیم با شرایط زیستی و اقلیمی زندگی اقشار مختلف مردم ایران، بویژه در مناطق محروم طراحی و  با همراهی و حمایت مالی و معنوی کمیته امداد از سال 1394 آغاز شده است. این پروژه توسط حیدر رضایی اجرا شده است.

در این گالری مجموعه‌ی عکس‌های مسابقه عکس «ایران ما» که با آهنگسازی اختصاصی فردین خلعتبری همراه شده، روی ال سی دی آماده‌ی تماشاست.

افتتاحیه دوم جشن «تصویر سال» جمعه، چهارم اسفندماه با بخش عکس‌های موبایلی برگزار خواهد شد.

جشن تصویر سال پانزدهم

جشنواره فیلم تصویر نیز امروز در تالار «شهناز» خانه هنرمندان ایران با نمایش فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» آغاز  شده است و تا بیستم اسفندماه در دو تالار ناصری و شهناز ادامه خواهد داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید