به گزارش ایرنا این دو نمایشگاه با حضور جمعی از مسئولان استانی و رایزنان بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی و افغانستان و سه هیات تجاری از کشورهای آذربایجان و عراق و افغانستان با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان ومعرفی جدیدترین دستاوردهای روز دنیا و نیز ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برپا شده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس با تأکید بر اهمیت دو صنعت غذایی و تبلیغات،‌گفت: 80شرکت با زمینه فعالیت تولید انواع مواد غذایی، کارخانه های تولید کنسرو، ادویه، نوشیدنی،کلوچه، کیک، لبنیات، تولید و واردات انواع ماشین‌آلات پخت، دیگ بخار، روغن‌گیری و انواع ماشین‌آلات بسته‌بندی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.
سید محمود موسوی افزود: 23درصد از این شرکت‌ها از استان فارس و مابقی از دیگر استان‌های کشور به شیراز آمده‌اند.
وی همچنین تعداد شرکت‌کنندگان در بخش تبلیغات را 31 شرکت برشمرد و گفت: این شرکت‌ها با زمینه فعالیت تولید و واردات انواع دستگاه‌های چاپ، لیزر، لیبل‌زن، صحافی برش و ارائه انواع خدمات مرتبط با تبلیغات، تابلوسازی، هدایای تبلیغاتی، مشاوره برندینگ و سایر صنایع وابسته در این نمایشگاه به خدمت‌رسانی می‌پردازند که 50 درصد آن‌ها از استان فارس و دیگر شرکت‌ها از تهران، اصفهان، یزد، همدان، خراسان رضوی و قزوین فعالیت می‌کنند.
موسوی به حضور سه هیات تجاری از کشورهای آذربایجان، عراق و افغانستان نیز اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: در حاشیه این نمایشگاه همایشی با عنوان شناخت ظرفیت‌های صادراتی به کشورهای آفریقای جنوبی و افغانستان با حضور رایزنان بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در این دو کشور و کارشناسان سازمان توسعه تجارت و سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس برگزار می‌شود.
نمایشگاه صنایع غذایی در سه سالن سرو، بهار و نرگس با مساحت تقریبی 6000 مترمربع و نمایشگاه تبلیغات در سالن ملاصدرا به مساحت 2000 مترمربع فعالیت می‌کنند.
این دو نمایشگاه تا جمعه 27 بهمن 1396 همه روزه از ساعت 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برقرار است.
خبرنگار: سیده‌سمیرا متین نژاد** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
7375 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.