به گزارش ایرنا، عادل دهدشتی روزسه شنبه درحاشیه نشست شورای اداری شهرستان تنگستان درجمع خبرنگاران افزود: با جذب این میزان اعتبار در تلاشیم تا فاز دوم بیمارستان امام حسین(ع) اهرم در هفته سلامت (1تا 7 اردیبهشت ماه سال آینده) افتتاح شود.
وی بیان کرد: بخش آی سی یو و سی سی یو، اتاق عمل و سایر بخش های بیمارستان به تجهیزات موردنیاز مجهز می شود که تحقق این امر زمینه ارائه خدمات ارزنده ای را به جامعه هدف فراهم می کند.
فرماندار تنگستان همچنین با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار بیان کرد: بازدهی طرح تحول نظام سلامت با عملکرد نیروی انسانی این نظام سنجیده می شود و در این زمینه پرستاران نقش قابل توجهی دارند.
دهدشتی افزود: به واسطه محیط کاری پرستاران در بیمارستان مراجعه کنندگان، بیماران و همراهان آنان دچار آسیب و رنج هستند که در این بین پرستاران با رفتار خود علاوه بر مراقبت و تیمار بیماران باعث ایجاد آرامش در همراهان بیمار نیز می شوند.
وی در باره ایام دهه فجر بیان کرد: دهه فجر فرصت خوبی است که مسئولان و مدیران نهاد های دولتی فعالیت های خود به مردم به عنوان ولی نعمتان این نظام هستند.
دهدشتی اظهار کرد: دغدغه و عملکرد همه مسئولان و مدیران نهاد ها و ارگان های دولتی باید برای حل مشکلات و افزایش رضایت و شادمانی مردم باشد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان گفت: با تامین پرستار و بهیار بر اساس استانداردهای وزارت بهداشت و درمان کیفیت خدمات ارائه شده به بیماران ارتقا و عوارض و عفونت های بیمارستانی کاهش می یابد.
عادل مقدس اظهار داشت: در بیمارستان امام حسین اهرم 38 نفر پرستار و بهیار مشغول به کار هستند که با احتساب 31 تخت فعال در بخش های مختلف داخلی، اطفال، دیالیز و مراقبت های ویژه این بیمارستان در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
وی افزود: در راه بهبود کیفیت ارائه خدمات در بیمارستان امام حسین(ع) اهرم مجوز استخدام 6 پرستار جدید کسب شد که پس از طی مراحل گزینش شروع به کار می کنند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان اضافه کرد: در سال جاری متخصص اطفال، زنان و زایمان، چشم پزشک و کارشناس روانشناسی بالینی، تغذیه و مددکار اجتماعی در بیمارستان امام حسین (ع) اهرم شروع به کار کردند.
مقدس ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون هفت هزار و 800 بیمار توسط پزشکان متخصص و 39 هزار بیمار توسط پزشکان عمومی ویزیت شدند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.