تاج از سوی نمایندگان مجلس احضار شد

نمایندگان مجلس به ماجرای برگزاری دیدار تیم های بانوان استقلال خوزستان و راهیاب ملل سنندج در هوای آلوده اهواز ورود می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، باوجود اینکه سازمان لیگ فوتبال ایران جمعه هفته پیش(30 دی) براساس گزارش ناظر و داور بازی فولاد خوزستان و پیکان تهران به دلیل گرد و غبار فراوان در اهواز این دیدار را لغو کرد و حتی مصاف شاگردان سیروس پورموسوی و مجید جلالی 24 ساعت بعد هم برگزار نشد اما در اتفاقی عجیب در همان روز جمعه یک دیدار از رقابت های لیگ برتر بانوان بین تیم های استقلال خوزستان و راهیاب ملل سنندج و یک بازی لیگ نونهالان خوزستان انجام شد که این تبعیض انتقادات فراوانی را به مسئولان سازمان لیگ  و فدراسیون فوتبال وارد کرد.

برهمین اساس طبق اعلام مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال قرار است مجلس شورای اسلامی به موضوع  برگزاری بازی بانوان در هوای آلوده اهواز ورود کند و  از تاج و همکارانش درخواست کرده با حضور در مجلس توضیحات خود را ارائه دهند.

تاج در گفت و گو با یکی از برنامه های تلویزیونی اظهار کرد: برگزاری بازی بانوان در هوای آلوده اهواز که گرد و غبار فراوانی داشت اتفاق مهمی است. امروز(سه شنبه) به مجلس شورای اسلامی می رویم و شاید یکی از سوالاتی که از ما می پرسند همین باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید