حمید باقری عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی نتایج ضعیفی که تیم سپاهان در 20 هفته گذشته در لیگ برتر فوتبال ایران گرفته است، 'زلاتکو کرانچار' سرمربی این تیم با مسوولان باشگاه سپاهان به توافق رسید و از این تیم جدا شد.
وی گفت: بر اساس تصمیم هیات مدیره باشگاه مقرر شد تا کریم قنبری دستیار کرانچار، هدایت تیم سپاهان را در دیدارهای پیش رو تا انتخاب سرمربی جدید این تیم، عهده دار شود.
وی در باره گزینه ها برای انتخاب سرمربی جدید تیم سپاهان گفت: گزینه های داخلی و خارجی مختلفی مدنظر است که در حال بررسی هستیم و به محض توافق، اطلاع رسانی خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در پی ادامه شکست های تیم فوتبال سپاهان در لیگ برتر باشگاه های کشور محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان شامگاه جمعه در نامه ای به بهرام سبحانی مدیرعامل فولاد مبارکه خواستار بازنگری و تغییر مدیریت باشگاه فولادمبارکه سپاهان شد.
در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، محسن طاهری مدیرعامل این باشگاه نیز جمعه شب از سمت خود کناره گیری کرد.
در این راستا با نظر مساعد هیأت مدیره باشگاه سپاهان مقرر شد مسعود تابش معاون فنی، ورزشی باشگاه و از پیشکسوتان فوتبال سپاهان و اصفهان به عنوان سرپرست موقت، تصدی امور باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید عهده دار شود.
تابش سابقه بازی در تیم فوتبال سپاهان را داراست و پیش از این نیز از سال 60 تا سال 72 مدیر عاملی باشگاه سپاهان را برعهده داشت.
وی از سال 1380 تاکنون معاونت فنی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را برعهده داشته است.
تیم فوتبال سپاهان عصر جمعه در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور با نتیجه 2 بر یک مغلوب تیم سپید رود رشت شد.
این تیم هفته گذشته نیز در شهرآورد اصفهان با نتیجه 2 بر یک از ذوب آهن اصفهان شکست خورد و در هفته 18 این رقابت ها نیز در مقابل پارس جم جنوبی با نتیجه بدون گل متوقف شده بود.
تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان هم اکنون با 20 امتیاز در رده 12 لیگ برتر باشگاه های کشور قرار گرفته است.
نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری این رقابت ها، اعتراض هواداران و فوتبال دوستان اصفهان را نیز در پی داشته است.
ت/8114/6027 خبرنگار: امیرحسین اکبری* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.