میلانی ها اشک دوناروما را درآوردند/ عکس

گروهی از هواداران روسونری به شایعات اخیر مبنی برتمایل دروازه‌بان جوان تیم‌شان به ترک سن‌سیرو واکنشی نشان دادند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شب گذشته (چهارشنبه) برای میلانی‌ها شب خوبی بود چرا که در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا حریف‌شان هلاس ورونا را با نتیجه 3 بر صفر شکست دادند و صعود کردند.

پیش از این بازی گروهی از هواداران میلان به جان‌لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان 18 ساله تیم‌شان اهانت کردند و دلیلش هم انتشار شایعاتی مبنی بر تلاش وی برای فسخ قراردادش با روسونری بوده است. دوناروما تابستان امسال خواهان ترک میلان شد و از همان زمان رابطه هواداران با او تیره و تار شد. با وجود تمدید قرارداد این دروازه‌بان ایتالیایی، هواداران میلان با او آشتی نکردند و انتشار اخبار اخیر مبنی بر اینکه او در صدد پیدا کردن راهی برای ترک روسونری است، هواداران را دوباره برای حمله به او مجاب کرد.

با آنکه شما هواداران حاضر در ورزشگاه سن‌سیرو زیاد نبود، آنها هنگام اعلام نام دوناروما از بلندگوهای وزشگاه، او را هو کردند. داستان اما به اینجا ختم نشد. هواداران که هنگام گرم کردن بازیکنان پیش از آغاز مسابقه،‌ شعارهای توهین آمیزی علیه دروازه‌بان 18 ساله تیم‌شان سر می‌دادند، بنری را به به نمایش درآوردند که روی آن به ادعای اخیر مینو رایولا، مدیر برنامه‌های دوناروما طعنه زده بودند. رایولا گفته است که دوناروما به دلیل خشونت روانی مسئولان باشگاه میلان و فشار روحی که روی او قرار گرفته بود، مجبور به تمدید قراردادش با میلان شد، قراردادی که نه تنها به موجب آن حقوق این دروازه‌بان ملی‌پوش به 6 میلیون یورو در سال افزایش پیدا می‌کرد، بلکه یکی از شروطش اضافه شدن برادر او آنتونیو به فهرست بازیکنان میلان بود.

روی آن نوشته شده بود:«خشونت روانی، 6 میلیون یورو در سال و قرارداد با یک برادر انگل؟ حالا برو، صبر ما به سر رسیده است!».

به دنبال این اتفاق تصاویری از رختکن میلان منتشر شد که دوناروما را در حال اشک ریختن در رختکن بازی درست پیش از آغاز مسابقه نشان می‌داد و لئوناردو بونوچی، کاپیتان و مدافع میلان هم ظاهراً دلداری می‌داد.

جنارو گتوسو، سرمربی میلان در پایان مسابقه درباره اتفاقاتی که برای دوناروما رخ داد گفت: او فقط یک پسر 18 ساله است و البته احساساتی شده است. من از او فقط می‌توانم بابت کارهایی که دارد انجام می‌دهد تشکر کنم. او در میان همسن و سالان خود بهترین دروازه‌بان دنیا است. از چهره‌اش معلوم است که خوشحال نیست اما من می‌دانم که او یک ورزشکار و یک پسر فوق‌العاده است. او از حمایت من برخوردار خواهد بود و تا جایی که بتوانم از او دفاع می‌کنم. وقتی باشگاه می‌گوید قصد ندارد هیچ بازیکنی را بفروشد و خودش هم نگفته که می‌‌خواهد برود، نمی‌دانم چرا همه دارند درباره این موضوع صحخبت می‌کنند. من برای هواداران احترام قائلم اما آنها باید درک کنند که آیا جیجیو واقعاً می‌خواهد برود یا بماند. او شخصاً به من چیزی درباره تمایلش به رفتن چیزی نگفته است. اگر گفته بود اوضاع فرق می‌کرد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید